Skravletråd JULI ❤

Men sitter dere godt da, hvis setene ikke kan flyttes på?
Ja. Heldigvis er jeg og mannen ikke mer enn 5 cm forskjellig i lengde, så så lenge ikke noen andre kjører bilen... Viktig å ta ut barnestol før vi leverer på verksted, glemte det en gang og de har bare kjørt førersetet bak med makt uten å bry seg om et bakovervendt sete i baksetet som det kræsjet med....

Setter altså fremsetene der vi vil ha dem og strammer setet etter det. Skal visst festes gjennom setet på et vis, mannen sjekket installasjonsanvisningen. Flyttes setet fremme (eller for den del bak, andre seterad kan også flyttes frem og tilbake) må forankringsselene strammes eller (eller slakkes for at de kan tas fremover)

Men sitter dere godt da, hvis setene ikke kan flyttes på?
Ja. Heldigvis er jeg og mannen ikke mer enn 5 cm forskjellig i lengde, så så lenge ikke noen andre kjører bilen... Viktig å ta ut barnestol før vi leverer på verksted, glemte det en gang og de har bare kjørt førersetet bak med makt uten å bry seg om et bakovervendt sete i baksetet som det kræsjet med....

Setter altså fremsetene der vi vil ha dem og strammer setet etter det. Skal visst festes gjennom setet på et vis, mannen sjekket installasjonsanvisningen. Flyttes setet fremme (eller for den del bak, andre seterad kan også flyttes frem og tilbake) må forankringsselene strammes eller (eller slakkes for at de kan tas fremover)

Jeg skjønner du mener det kan fungerr sånn , men det er ikkr alltid så lett som du vil ha det til ;)
Vet noen kan være ekstremt vanskelige dessverre [emoji853] men som oftest er det heldigvis ikke sånn [emoji4]

Oi. Her var det ikke mye som har skjedd i kveld. Ferietider,mulig [emoji28]

Ja da går det jo bra.

Huff ja, det erfarte jeg også, at man må flytte setet selv før levering på verksted...

Ble deres ødelagt? Gikk bra her altså, men likevel.... Jeg begynte å si ifra jeg, at førersetet ikke kunne flyttes mer.

Koselig å lage fyrstekake til imorgen også kan jeg ikke spise den [emoji54] men men streng diett nå før Egypt tur

Skikkelig stille [emoji23]
Yep. Ikke HER dog. Full panikk klokka et om natta fordi jeg hører et pip.

.... Lucifer hadde henta fugl igjen. Drittpus. :(
Drepte den UNDER senga.. God jeger da. Ifg samboer var han borte i type.. Minutter, før han PLUTSELIG var under senga med fugl. Lettelse og, da, at det ikke ble langvarig fugletortur.

Yep. Ikke HER dog. Full panikk klokka et om natta fordi jeg hører et pip.

.... Lucifer hadde henta fugl igjen. Drittpus. :(
Drepte den UNDER senga.. God jeger da. Ifg samboer var han borte i type.. Minutter, før han PLUTSELIG var under senga med fugl. Lettelse og, da, at det ikke ble langvarig fugletortur.
Action da [emoji85] Noen katter er ekstreme [emoji23] Huff. Katten til søsteren min drar med seg alt mulig hjem daglig, men skal bare leke med det.

Action da [emoji85] Noen katter er ekstreme [emoji23] Huff. Katten til søsteren min drar med seg alt mulig hjem daglig, men skal bare leke med det.
Han her pleier som regel spise dem altså. Unntatt fjær og hode [emoji23]
Men jeg vil ikke egentlig ha det INN da. Kan han ikke spise ute?? Håper det dog hjelper at vi tok ham i det, og fjerna fuglen sånn at han ikke fikk spist den her..

Forstår godt at han fant seg annen mat, da.. Ble tom for kattemat i går, hadde bare sånn billig drittmat stående. (så.. De sulter ikke, men det smaker jo ikke godt.. Vil tro det er som å fores på billigbillig kjøpes pizza). Skal få kjøpt skikkelig mat igjen i morgen..

Back
Topp