Skravletråd JULI ❤

Pakkeliste klar, over to sider for jeg hadde bare en a5 blokk. Meg og mannen og lillemor
Og felles og hunden nederst.
Og de to store barna på baksiden

Ungene skal i hovedsak pakke selv. Etter klare instruksjoner. Mannens er ganske generell mer så jeg bare kan spørr og stryke men han har ansvar selv for å ha med det han vil ha, og derved legge det til vask nå.
Mannen har også ansvar for hunden

Jeg tar ansvar for meg og ungene. Men de store pakker selv etter listen min for at de skal vite hva de har med seg.
Så ikke lite dere skal ha med dere [emoji6]
Jeg begynte med en liten skisse av en plan idag [emoji4]

Ha ei fin uke. Etter en del snakk og slikt. Har min lillesøster spurt ei venninne om DK tur. Og jeg reiser litt vel spontant da [emoji14] Imorgen kveld med båten over til DK for ei uke med unga. Lenge leve spontaniteten :D
Blir koselig det da [emoji4]

Så ikke lite dere skal ha med dere [emoji6]
Jeg begynte med en liten skisse av en plan idag [emoji4]
Vel. Begrenset litt siden tilgang til vaskemaskin, men en del. Vi er jo fem og en hund, flertallet med eget apotek.(også hunden har daglig medisin ja) Dropper regntøy. Men klær til litt usikkert vær siden det tross alt er Norgesferie. Så langermet og kortermet. Langbent og kortbent, badetøy og litt annet. Så litt blir det jo.

Vel. Begrenset litt siden tilgang til vaskemaskin, men en del. Vi er jo fem og en hund, flertallet med eget apotek.(også hunden har daglig medisin ja) Dropper regntøy. Men klær til litt usikkert vær siden det tross alt er Norgesferie. Så langermet og kortermet. Langbent og kortbent, badetøy og litt annet. Så litt blir det jo.
Får dere plass i bilen? [emoji6]
Når man må ha med ekstra ting blir det fort mye ja [emoji54]

Ha ei fin uke. Etter en del snakk og slikt. Har min lillesøster spurt ei venninne om DK tur. Og jeg reiser litt vel spontant da [emoji14] Imorgen kveld med båten over til DK for ei uke med unga. Lenge leve spontaniteten :D
Så bra det blir med ungene :-)

Får dere plass i bilen? [emoji6]
Når man må ha med ekstra ting blir det fort mye ja [emoji54]
Vi har jo hund som tar halve bagasjerommet.

Så vi har takboks. Og tar bare med trille til yngste. Ikke storvogna. Hadde vogna i fjor. Gikk det også. Ofte verre hjem, for det er ofte en sekk eller to med arvetøy som skal være med tilbake...

Manslags ting som kan skje.

Det ringte på.

Mannen kommer og henter hunden. Lufter henne likegodt, skal hjelpe en dame å finne igjen bilen. Han tror han vet hvor hun har parkert før hun gikk tur.

Samme som var her en gang før, lurte jeg? Med en liten hund. Nei, ingen hund.

Jeg hadde nemlig ei dame på døra en dag for noen uker siden som dog trodde hun visste hvor hun hadde parkert, men lurte på hvor hun kunne parkere her for å gå tur i området...

Vi har jo hund som tar halve bagasjerommet.

Så vi har takboks. Og tar bare med trille til yngste. Ikke storvogna. Hadde vogna i fjor. Gikk det også. Ofte verre hjem, for det er ofte en sekk eller to med arvetøy som skal være med tilbake...
Ja uten henne ville det nok hvert mye mer plass ihvertfall men godt med takboks da [emoji4]

Manslags ting som kan skje.

Det ringte på.

Mannen kommer og henter hunden. Lufter henne likegodt, skal hjelpe en dame å finne igjen bilen. Han tror han vet hvor hun har parkert før hun gikk tur.

Samme som var her en gang før, lurte jeg? Med en liten hund. Nei, ingen hund.

Jeg hadde nemlig ei dame på døra en dag for noen uker siden som dog trodde hun visste hvor hun hadde parkert, men lurte på hvor hun kunne parkere her for å gå tur i området...
Er det så lett å miste bilen sin borte hos dere [emoji54]

Ja uten henne ville det nok hvert mye mer plass ihvertfall men godt med takboks da [emoji4]
Det første året på ferie uten henne har vi vel plass til hva som helst...

Back
Topp