Skravletråd JULI ❤

Døde fugler inn i dag også gitt.
Ligger et lite hode med nepp + noe gule/sorte fjær på soverommet. -.-

Og lopper[emoji6]
Bra du har hjelp til opprydning!
Tja.. Lopper hadde vært gøy. Pleier merke det veldig fort om kattene får sånt, da de gjerne slækker i senga vår [emoji38]
Alltid like digg. Men ikke opplevd lopper på snart 2 år..

Bilferie til Danmark og Tyskland :)
Høres koselig ut! Har også litt lyst. Vi snakket om det.. Men så ble jeg jo 34 uker før sommerferien starta, og da turde vi ikke dra noe sted.
Noe spesielt som skal besøkes? :D

Høres koselig ut! Har også litt lyst. Vi snakket om det.. Men så ble jeg jo 34 uker før sommerferien starta, og da turde vi ikke dra noe sted.
Noe spesielt som skal besøkes? :D

Vi skal egentlig bare kjøre litt hit og dit... ingen store planer :P

Jeg håper bare kvalmen roer seg såpass at jeg er istand til å kose meg litt også... går inn i uke 14 nå... :)

Vi skal egentlig bare kjøre litt hit og dit... ingen store planer [emoji14]

Jeg håper bare kvalmen roer seg såpass at jeg er istand til å kose meg litt også... går inn i uke 14 nå... :)

Ååh, spennende nok det da! Jeg hadde veldig lyst til å ta en sånn cruisetur (to dagers liksom, fra Norge/dk).. Og mulig besøke noe parker eller noe..
Men ble liksom ikke noe av...

Det er vel gjerne nå kvalmen pleier slippe taket! For de fleste.. Så får håpe den gjør det til deg og ;)
Kjedelig å gå rundt å være kvalm...

Ingen aaaning [emoji28] hehe. Du får søke litt :D
Finner ingenting men om man bruker kokosmelk (lav kalori og lav karbo) , vaniljestang, eggeplommer og litt gelatin så burde man jo nærme seg noe, alt jeg finner er nemlig med fløte og det blir mange kalorier [emoji54]

Finner ingenting men om man bruker kokosmelk (lav kalori og lav karbo) , vaniljestang, eggeplommer og litt gelatin så burde man jo nærme seg noe, alt jeg finner er nemlig med fløte og det blir mange kalorier [emoji54]

Du får teste! :)
Eller så får du spise kun jordbær [emoji28]

Back
Topp