Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vaske dem i dusjen etterhvert [emoji23]Da beholder du dem på[emoji2]
Da har jeg klart å bli ferdig med feriepakkingen - tror jeg.... det som ikke er med nå får vi kjøpe nytt....![]()
Dessverre utsolgt for mye men kb ble fornøydMye fint[emoji1]
Døde fugler inn i dag også gitt.
Ligger et lite hode med nepp + noe gule/sorte fjær på soverommet. -.-
Er heldigvis lite blod/gørr da. Bare.. En del fjær....Fysj da[emoji23] litt av en vaskejobb[emoji13]
Er heldigvis lite blod/gørr da. Bare.. En del fjær....
Men! Ikke jeg som plukker opp![]()
Tja.. Lopper hadde vært gøy. Pleier merke det veldig fort om kattene får sånt, da de gjerne slækker i senga vår [emoji38]Og lopper[emoji6]
Bra du har hjelp til opprydning!
Høres koselig ut! Har også litt lyst. Vi snakket om det.. Men så ble jeg jo 34 uker før sommerferien starta, og da turde vi ikke dra noe sted.Bilferie til Danmark og Tyskland![]()
Høres koselig ut! Har også litt lyst. Vi snakket om det.. Men så ble jeg jo 34 uker før sommerferien starta, og da turde vi ikke dra noe sted.
Noe spesielt som skal besøkes?![]()
Var mye fint da!Dessverre utsolgt for mye men kb ble fornøyd
Vi skal egentlig bare kjøre litt hit og dit... ingen store planer [emoji14]
Jeg håper bare kvalmen roer seg såpass at jeg er istand til å kose meg litt også... går inn i uke 14 nå...![]()
Finner ingenting men om man bruker kokosmelk (lav kalori og lav karbo) , vaniljestang, eggeplommer og litt gelatin så burde man jo nærme seg noe, alt jeg finner er nemlig med fløte og det blir mange kalorier [emoji54]Ingen aaaning [emoji28] hehe. Du får søke litt![]()
Finner ingenting men om man bruker kokosmelk (lav kalori og lav karbo) , vaniljestang, eggeplommer og litt gelatin så burde man jo nærme seg noe, alt jeg finner er nemlig med fløte og det blir mange kalorier [emoji54]
Ikke her [emoji853] også skal den vel blandes med fløte eller har det i seg så kalori nivået fortsatt er høytDet selges jo vaniljesaus uten sukker i butikken...
Ja da er det greit å sove ekstra, håper han snart er friskHan sov til kl 13, syk
Fikk ut å gå da ihvertfall [emoji4]Åhh Hehe huff da
Han ble mye bedre av å få lov til å soveJa da er det greit å sove ekstra, håper han snart er frisk