Skravletråd JULI ❤

Wii, ungen i seng uten trøbbel og surving i dag..!

Da har jeg klart å bli ferdig med feriepakkingen - tror jeg.... det som ikke er med nå får vi kjøpe nytt.... :P

Da har jeg klart å bli ferdig med feriepakkingen - tror jeg.... det som ikke er med nå får vi kjøpe nytt.... :P
Jeg skal pakke nå i løpet av uka. Er for øyeblikket i fasen "vaske lyst, vaske mørkt, vaske rosa. Vaske undertøy." etterfølges av "Få alle til å bruke lyst (for yngste har flest bodyer som går i den vasken) så får vi kjøre en lys og en undertøy torsdag så vi kan pakke fredag..."

Jeg skal pakke nå i løpet av uka. Er for øyeblikket i fasen "vaske lyst, vaske mørkt, vaske rosa. Vaske undertøy." etterfølges av "Få alle til å bruke lyst (for yngste har flest bodyer som går i den vasken) så får vi kjøre en lys og en undertøy torsdag så vi kan pakke fredag..."

Du tenker litt smartere enn meg... :P

Du tenker litt smartere enn meg... :P
Jeg har litt vekslende hell med å få dem til å bruke ønsket farge. Deres tap. Da blir ikke de klærene aktuelle å velge mellom når de skal pakke.

Så lærer de nok til neste gang :P
Noen mer enn andre.

Delvis sammenheng med hvor stor andel "pakk ned åtte til ti t skjorter" utgjør av totalen. For meg er det nesten alle, trolig alle jeg faktisk bruker (og et spark bak til å legge resten i fretex posen) men for seksåringen som arver fra to utgjør det mer sånn "får jeg ikke velge flere enn det" problemer ;-)

Sto mellom det og moreller/søt kirsebær og det er trolig plass til det også så ikke utenkelig at det kommer et slikt også på sikt. Jeg velger typer som er selvpollinerende siden jeg ikke har plass til å ha to plommetrær og to morelletrær og er usikker på typen på de plommetrærene som finnes i nabolaget

Det ble Victoria plommetre i dag. Med to kart på som ungene håper skal bli plommer men jeg ser vel helst for meg at det er neste år og i årene videre som kommer at vi kan forvente noe særlig avkastning.

Det var jo fint at Hageland hadde medlemstilbud med 30% på frukttrær og busker i dag så da benyttet vi oss og fikk kjøpt det.

Veldig lurt med tilbud ja[emoji2]
Er Victoria blå/lilla plommer?

Back
Topp