Var lei av laks i mange år jegDet er bra [emoji28]
Jeg likte ikke laks heller, før inntil.. To år siden tror jeg. Da klarte jeg plutselig spise laks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var lei av laks i mange år jegDet er bra [emoji28]
Jeg likte ikke laks heller, før inntil.. To år siden tror jeg. Da klarte jeg plutselig spise laks.
Haha! Såpass ja. Spiser det den andre fanger da? [emoji23]Ja enig! Æsj. Mamma har en som fanger, og en som spiser [emoji14]
Fy slemme kattepusen!! [emoji23]Tror ene katten er mett nå, gitt. Sovet i noen timer... Sånn. Etter å ha slaktet en fugl inne på rommet vårt.. Var fjær overalt gitt.
Samboer fikk ordne. Jeg er for feit til å bøye meg.. Tok vekk det verste, men fremdeles dun over hele rommet..
Samboer er rimelig lei av laks nå [emoji56]Var lei av laks i mange år jeg
Uff. Håper det et noe hjelp å få for deg. Mye sykdom du har hatt nå. Fortsatt god bedring!Ja tror vi skal ringe imorgen, for det tar seg opp og nå er hendene så ille at jeg sliter med å gjøre noe. Tok en Zyrtec for å se om det hjelper.
Haha, han er så teit.. Veldig god på å jakte da. Tar ALT.. I fjor var han ekstrem på humler. Skikkelig dustete, kom med hoven pote.. Og deretter hake.. Men gav han seg..? Nope.Fy slemme kattepusen!! [emoji23]
Stakkars ekorn.Haha. Katter altså. Jeg har fått servert ekorn og øyenstikkere...
Hørtes ikke noe behagelig ut nei.Vel. Jeg vasket gulv og styra før middag. Føler meg fremdeles helt elendig etter det.. Så mye vann i kroppen, det VERKER når jeg står...
Og kjennes godt om jeg setter meg på kne. De blir litt sånn.. Sprengt. Så.. Å sitte på kne og plukke fjær og diverse? Det får noen andre ta, gitt.
Fant ut jeg hadde lagt på meg 3kg i bare vann siden i går. (skal sies, veide meg i går NETTOPP stått opp. Og etter å ha gått litt i dag.. Men det er altså snakk om en del vann..)Hørtes ikke noe behagelig ut nei.
Ja stakkars ekorn [emoji171]Stakkars ekorn.
Ene katten jeg hadde når jeg var liten kom hjem med en leve de slange ( sikkert hoggorm) og la den bak sofaen. Herregud for ett leven det ble.. [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji76]
Ja, jeg får på en måte hjelp. Bare kroppen som ikke vil ha medisiner. Alt bunner i det sammeUff. Håper det et noe hjelp å få for deg. Mye sykdom du har hatt nå. Fortsatt god bedring!
Da synes jeg du skal veie deg imorgen tidlig også, og kontakte føden om det er mer enn 1kg!Fant ut jeg hadde lagt på meg 3kg i bare vann siden i går. (skal sies, veide meg i går NETTOPP stått opp. Og etter å ha gått litt i dag.. Men det er altså snakk om en del vann..)
Jeg var til jordmor i dag. Blodtrykket er fint. Ingen proteiner i urin..Da synes jeg du skal veie deg imorgen tidlig også, og kontakte føden om det er mer enn 1kg!
Okay, men liker det ikke helt... [emoji171]Jeg var til jordmor i dag. Blodtrykket er fint. Ingen proteiner i urin..
Hun reagerte ingenting på at vekta hennes sa 4kg mer enn veiingen min i går.. Hun skrev bare opp de kg jeg veide meg hjemme, og sa "jaja, sånt kan variere fra dag til dag pga vann og sånt".
Så.. Er nok ikke noe annet enn at jeg er vannete.
Haha, ikke tenkt på den sånn.. [emoji14]![]()
Morsomt at det ser ut som vi har en firkantet pokeball på passet i Norge [emoji23]
Ikke jeg heller, før nå [emoji14]Haha, ikke tenkt på den sånn.. [emoji14]
Får bare håpe på at jeg slipper gå så mye lenger, heller.. Da blir vannet vekk etterhvert..Okay, men liker det ikke helt... [emoji171]
Hva skal det EGENTLIG forestille? Et kamera..?Ikke jeg heller, før nå [emoji14]
Håper det smeller på søndagFår bare håpe på at jeg slipper gå så mye lenger, heller.. Da blir vannet vekk etterhvert..
Er 37 uker på mandag, så da er det greit at han kommer. [emoji85]