Skravletråd JULI ❤

Fy slemme kattepusen!! [emoji23]
Haha, han er så teit.. Veldig god på å jakte da. Tar ALT.. I fjor var han ekstrem på humler. Skikkelig dustete, kom med hoven pote.. Og deretter hake.. Men gav han seg..? Nope.

Vel. Jeg vasket gulv og styra før middag. Føler meg fremdeles helt elendig etter det.. Så mye vann i kroppen, det VERKER når jeg står...
Og kjennes godt om jeg setter meg på kne. De blir litt sånn.. Sprengt. Så.. Å sitte på kne og plukke fjær og diverse? Det får noen andre ta, gitt.
Hørtes ikke noe behagelig ut nei.

Hørtes ikke noe behagelig ut nei.
Fant ut jeg hadde lagt på meg 3kg i bare vann siden i går. (skal sies, veide meg i går NETTOPP stått opp. Og etter å ha gått litt i dag.. Men det er altså snakk om en del vann..)

Stakkars ekorn.

Ene katten jeg hadde når jeg var liten kom hjem med en leve de slange ( sikkert hoggorm) og la den bak sofaen. Herregud for ett leven det ble.. [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji76]
Ja stakkars ekorn [emoji171]

Åh guri [emoji23] De dyrene altså. Stålorm i vannskåla til bikkja her. Men det minst lekre av alt var da han åt en vannrotte på terrassen. Ææææsj.

Da synes jeg du skal veie deg imorgen tidlig også, og kontakte føden om det er mer enn 1kg!
Jeg var til jordmor i dag. Blodtrykket er fint. Ingen proteiner i urin..
Hun reagerte ingenting på at vekta hennes sa 4kg mer enn veiingen min i går.. Hun skrev bare opp de kg jeg veide meg hjemme, og sa "jaja, sånt kan variere fra dag til dag pga vann og sånt".
Så.. Er nok ikke noe annet enn at jeg er vannete.

b982a35bc3df3c909fd9e5b0f8d1ab18.jpg

Morsomt at det ser ut som vi har en firkantet pokeball på passet i Norge [emoji23]

Jeg var til jordmor i dag. Blodtrykket er fint. Ingen proteiner i urin..
Hun reagerte ingenting på at vekta hennes sa 4kg mer enn veiingen min i går.. Hun skrev bare opp de kg jeg veide meg hjemme, og sa "jaja, sånt kan variere fra dag til dag pga vann og sånt".
Så.. Er nok ikke noe annet enn at jeg er vannete.
Okay, men liker det ikke helt... [emoji171]

Okay, men liker det ikke helt... [emoji171]
Får bare håpe på at jeg slipper gå så mye lenger, heller.. Da blir vannet vekk etterhvert..
Er 37 uker på mandag, så da er det greit at han kommer. [emoji85]

Back
Topp