Skravletråd JULI ❤

Ikke spesielt fan av noe sjømat egentlig.. Laks er det eneste jeg til nød spiser "rent", resten er mer type.. Fiskepinner med 3% fisk... [emoji85] Prøvd alt mulig, fra blåskjell, til krabber, hval, blekksprut, fisk.. Men nei.

Men det SER veldig bra ut!! Ser veldig fristende ut egentlig.
Jeg brekker meg av laks.
Fikk veldig aversjon mot det når jeg gikk gravid med Ulrik, og har det fremdeles.
Klarer virkelig ikke laks

Jeg brekker meg av laks.
Fikk veldig aversjon mot det når jeg gikk gravid med Ulrik, og har det fremdeles.
Klarer virkelig ikke laks
Vel. Jeg spiser gjerne rømme med laks på. Ikke laks med rømme...[emoji85]
Men alt annet sjømat gir en brekningsrefleks. Samme hvis jeg har laksen for lenge i munnen. Fantastisk plagsomt, skulle ønske jeg synes det var skikkelig digg....

Kreften har spredd seg til nyre og lever[emoji20] han har bare en nyre igjen og kreften i leveren er hissig.
Ingen cellegift eller stråling, han kan ikke reddes. Og legene tror det vil gå fort[emoji20]
Huff så trist å høre, føler veldig med dere nå og vet hvor forferdelig det er å se noen gå bort pga kreft [emoji173]️

Vel. Jeg spiser gjerne rømme med laks på. Ikke laks med rømme...[emoji85]
Men alt annet sjømat gir en brekningsrefleks. Samme hvis jeg har laksen for lenge i munnen. Fantastisk plagsomt, skulle ønske jeg synes det var skikkelig digg....
Elsket fisk før, men ikke så mye nå lenger.
Ting som schampi, krabbe, skjell ++ bare elsker jeg, spesielt dersom det er litt sterkt (med chili, hvitløk +++)

Kreften har spredd seg til nyre og lever[emoji20] han har bare en nyre igjen og kreften i leveren er hissig.
Ingen cellegift eller stråling, han kan ikke reddes. Og legene tror det vil gå fort[emoji20]
Å hjelpes, her er det noe jeg ikke har fått med meg.
Din far, elle svigerfar?
Har ikke dere fått nok nå?

Stor klem

Elsket fisk før, men ikke så mye nå lenger.
Ting som schampi, krabbe, skjell ++ bare elsker jeg, spesielt dersom det er litt sterkt (med chili, hvitløk +++)
HØRES veldig godt ut da. Hvitløk og chili er egentlig helt fantastiske råvarer å bruke [emoji173]️
Kan brukes i det meste, og er såå godt...!

Hvorfor gru gleder du deg da? :)
Til å møte familien til mannen, har ikke sett broren hans og søsteren hans på noen år og det er kaos der nede når vi er med familien, gleder meg til å se venninnene mine igjen da og kjenner en fotograf som skal ta bilder av oss da og det blir nok morsomt også og garantert fine bilder [emoji16]

Til å møte familien til mannen, har ikke sett broren hans og søsteren hans på noen år og det er kaos der nede når vi er med familien, gleder meg til å se venninnene mine igjen da og kjenner en fotograf som skal ta bilder av oss da og det blir nok morsomt også og garantert fine bilder [emoji16]
Ja jeg skjønner. Du får ta pauser med venner [emoji2]

Back
Topp