Nei, gått på de i 8 uker velNei, ser den.. Ikke noe gøy.. Nylig begynt på medisinene..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, gått på de i 8 uker velNei, ser den.. Ikke noe gøy.. Nylig begynt på medisinene..?
Nei, egentlig ikke. Klør jeg slik i morgen så får jeg vel ringe den berømte legevakta igjen da. Lest gjennom pakningsvedlegget. Bare vil ikke være hysterisk egentlig.Er du sikker på du skal se hele helgen?
Hvorfor gru gleder du deg da?Ja så nå gleder vi oss til tur, vel jeg gru gleder meg litt da [emoji13]
Jeg er ikke sånn altfor anonym, jeg er bare ikke så flink til å ta imot [emoji85]Mener det også men skjønner du vil være anonym da
Har så vondt av deg
Ikke sikker på om du skal vente hele helga...
Svarte KenguHuff, du har virkelig fått ganske mye nå! Men kanskje greit å ringe en lege
Jeg har den vanlige [emoji14] bare kastet meg ut og ikke gitt varslerHvilken for tapatalk har ihvertfall endret seg [emoji54]
Hm.. Tar vel kanskje tid før noen bivirkninger slår inn uansett...Nei, gått på de i 8 uker vel
Godt å høre .. Skulle til å si det, at du måtte passe på deg selv, og ringe legevakt om det vedvarte.Nei, egentlig ikke. Klør jeg slik i morgen så får jeg vel ringe den berømte legevakta igjen da. Lest gjennom pakningsvedlegget. Bare vil ikke være hysterisk egentlig.
De spiste joghurt med havregryn
Klem til dere [emoji171] Det er tøft.
Tviler ikkeHun vet alt![emoji6]
Nja har vel 3 igjenEr han tom?[emoji2]
UffKreften har spredd seg til nyre og lever[emoji20] han har bare en nyre igjen og kreften i leveren er hissig.
Ingen cellegift eller stråling, han kan ikke reddes. Og legene tror det vil gå fort[emoji20]
![]()
![]()
Liker ikke det her. Helt rød i hendene og klør som en gal, ikke tørr heller. Håper det gir seg over helgen.
Du er ikke hysteriskNei, egentlig ikke. Klør jeg slik i morgen så får jeg vel ringe den berømte legevakta igjen da. Lest gjennom pakningsvedlegget. Bare vil ikke være hysterisk egentlig.
Takk [emoji4] overrasket over hvor bra det faktisk ble til slutt [emoji16] masse plass å leke på nå [emoji4]
Da har vi bestilt oss flybilletter til Egypt og til perfekt tidspunkt tydeligvis for 10 min etterpå hadde de doblet prisen [emoji54]
Funker det.Det er godt[emoji2]
Appen er jo helt rar jo :O
Godt å lese at du passer påSvarte Kengu![]()
Den er (var i alle fall) ubrukelig så den har jeg byttet ut med tapatalkJeg har den vanlige [emoji14] bare kastet meg ut og ikke gitt varsler![]()