Skravletråd JULI ❤

Isj. Er ikke det et tegn på levertrøbbel...? Vet man skal være obs på sånn under graviditet i alle fall, men vet ikke ellers.. Du får ringe legen om det ikke gir seg..!
Kan være. Og med medisinene jeg tar skal man være litt obs. Nyreproblemer er vanlig, men noen får og problemer med leveren. Får se om det gir seg gjennom helgen, men liker det ikke..

Akkurat tidsnok da [emoji33]
Har hvert dyrt før og men ikke så dyrt, så hadde ikke bestilt om det ikke hadde hvert såpass billig nå [emoji4] ble litt sånn "Oi det er billig, vi bestiller nå" [emoji4]

Kan være. Og med medisinene jeg tar skal man være litt obs. Nyreproblemer er vanlig, men noen får og problemer med leveren. Får se om det gir seg gjennom helgen, men liker det ikke..
Ikke sikker på om du skal vente hele helga...

Nei, ser den.. Ikke noe gøy.. Nylig begynt på medisinene..?

Har hvert dyrt før og men ikke så dyrt, så hadde ikke bestilt om det ikke hadde hvert såpass billig nå [emoji4] ble litt sånn "Oi det er billig, vi bestiller nå" [emoji4]
Lurt det, da. :)
Kjekt dere fikk det til fine priser egentlig. Da føler man at man har gjort en god deal. Teit om du hadde bestilt, også ble det halvparten av prisen 10 min etterpå, f.eks.. [emoji14]

Har han blitt verre? [emoji853]

Kreften har spredd seg til nyre og lever[emoji20] han har bare en nyre igjen og kreften i leveren er hissig.
Ingen cellegift eller stråling, han kan ikke reddes. Og legene tror det vil gå fort[emoji20]

Lei meg nå.

Har en potte med liljer ute, de kommer igjen for tredje år på rad.
Har fulgt med på at de har vokst i flere uker og knoppene har blitt større og større.
Regner med at de springer ut om en uke eller to.

Nå har Lille U plukket av over halvparten av dem :(
Jeg vet han ikke kan noe for det fordi han ikke viste det, men lei meg likevel

Trist når sånt skjer![emoji20]

Kreften har spredd seg til nyre og lever[emoji20] han har bare en nyre igjen og kreften i leveren er hissig.
Ingen cellegift eller stråling, han kan ikke reddes. Og legene tror det vil gå fort[emoji20]
Åh så trist :( [emoji171] Det er så fælt at det skal finnes slike sykdommer som ikke kan fikses, bare ventes..

Back
Topp