Skravletråd JULI ❤

Åh, for en vanskelig følelse [emoji171] :( Håper dere finner ut av det.
Håper det. Hu sier nå jeg kan reise uten hu og med unga.. men samvittigheten sier så mye annet akkurat nå... [emoji22]

Vi har ei i bhg som er livredd fluer, er ikke uvanlig har jeg skjønt
Hun er ikke redd fluer.. Ikke på dagtid i alle fall.. -.-
Men tror hun lette litt etter grunner å furte for.. Rett og slett...
Hun har vært sur og sutrete i flere timer. Begynte med at hun ikke klarte noe på et spill, også bygde det seg derfra..

Vet ikke om hun var sliten eller hva det var som egentlig feilet.....

Håper det. Hu sier nå jeg kan reise uten hu og med unga.. men samvittigheten sier så mye annet akkurat nå... [emoji22]
Jeg skal trå litt forsiktig nå, men hvor gammel er hun egentlig? Jeg kan forstå en reaksjon ut ifra forventningene, men leit det kræsjer så ille da.. Jeg forstår din samvittighet også, for den vil du ha den ene eller andre veien [emoji171]

"wræææl, hva skal jeg da gjøre for å ikke bli stukket av insektet?!"
... Hun har en mygg på rommet og er fullstendig.... Åååh.. Ja.

Noen som har en god løsning?

Lat som om du slipper den ut vindu[emoji23] problem løst!

Lat som om du slipper den ut vindu[emoji23] problem løst!
Hun HØRTE den jo vettu [emoji14]
Men var bare ei flue, så hun fikk til slutt bare beskjed om å ignorere den og SOVE. Jeg holdt på å bli gal av henne i kveld, så...

Jeg skal trå litt forsiktig nå, men hvor gammel er hun egentlig? Jeg kan forstå en reaksjon ut ifra forventningene, men leit det kræsjer så ille da.. Jeg forstår din samvittighet også, for den vil du ha den ene eller andre veien [emoji171]
Hu ble akkurat 25 år. Barnløs og kjæresteløs. Og så å si eneste om de i flokken sin...

Det er ikke mulig å sette seg inn i tror jeg [emoji171] Hver situasjon er også unik. Jeg mistet ei jeg var tante til en gang i tiden av samme dritten, og det er bare å la kroppen takle det som den gjør.. Desverre er livet jævlig urettferdig og pyton til tider :( Klem til dere! [emoji171]

Føles veldig urettferdig ja...[emoji20]
Takk for klem[emoji173]️

Back
Topp