*RockStarBaby*s dagbok

7+5: I dag var jeg hos legen, hadde håpet på en ny UL, men ble ikke noe snakk om det. Men vi fylte ut helsekort for gravide så hun hadde nok ikke tid til mer :) 50 % sykemeldt i tre uker pga kvalme og at jeg er sliten, har vært det i ferien når jeg ikke har gjort noe som helst så da blir det sikkert ikke bedre på jobb. Fortalte det til sjefen min i dag også og hun ble kjempeglad, har jo vært en lang vei og hun var informert om at jeg egentlig skulle starte med nytt prøverørsforsøk nå i juli.
Undersøkte muligheten for privat UL, siden neste er lenge til (11.08) Men nærmeste gyn hadde stengt til 06.08 så da vurderer vi en tur til Trondheim i starten av august :)
 
Koselig å se at du også har laget dagbok her inne :D Grattis!
Håper dere finner en ledig tid for UL etterhvert, det er jo så magisk ✨
 
Koselig å se at du også har laget dagbok her inne :D Grattis!
Håper dere finner en ledig tid for UL etterhvert, det er jo så magisk ✨
Takktakk :) har flere ganger tenkt å skrive ned ting i skravletråden, men så ombestemt meg for det var tanker som kanskje passet i en egen dagbok :p Så på tide kanskje, litt avhengig av å skrive ned div :)
Håper vi får time et sted etterhvert, men er jo ferietid alle steder nå :p
 
Hurra for dagbok her inne[emoji173][emoji173] Gleder meg til å følge alle milepæler[emoji7] I Trondheim er det jo flere muligheter for tul hvis det blir en tur hit[emoji8][emoji8]
 
Hurra for dagbok her inne[emoji173][emoji173] Gleder meg til å følge alle milepæler[emoji7] I Trondheim er det jo flere muligheter for tul hvis det blir en tur hit[emoji8][emoji8]
Takk for det :HeartredJa, og ikke alle hadde stengt i hele juli heldigvis :)
 
Takktakk :) har flere ganger tenkt å skrive ned ting i skravletråden, men så ombestemt meg for det var tanker som kanskje passet i en egen dagbok :p Så på tide kanskje, litt avhengig av å skrive ned div :)
Håper vi får time et sted etterhvert, men er jo ferietid alle steder nå :p

Skjønner hva du mener, hadde det på samme måte før jeg fikk dagboka her, og ble jo til at jeg brukte den gamle litt for mye.. Føles helt greit å la den ligge egentlig :joyful:

I storbyen finner du sikkert en gyn som er på jobb vettu ;)
 
8+1: Kastet opp for første gang i dag :S Så skal ikke klage så over å "bare" være kvalm, mye verre å spy :wtf: Bestilte ny ul i dag også, fant et sted nærmere en Trondheim som hadde åpent neste uke så da ble det ikke så lenge til, neste tirsdag :D
 
8+1: Kastet opp for første gang i dag :S Så skal ikke klage så over å "bare" være kvalm, mye verre å spy :wtf: Bestilte ny ul i dag også, fant et sted nærmere en Trondheim som hadde åpent neste uke så da ble det ikke så lenge til, neste tirsdag :D

Så herlig å få ny ul satt opp [emoji4]
Er virkelig ikke bare bare å finne noen som er ledige nå midt i fellesferien!
Kjipt å høre at du også er blitt dårlig. Hadde akkurat samme opplevelse selv i dag [emoji13][emoji37]
Håper det stabiliserer seg for deg og ikke blir verre. Er virkelig ikke noe godt med den kvalmen og påfølgende oppkast [emoji40]
 
Så herlig å få ny ul satt opp [emoji4]
Er virkelig ikke bare bare å finne noen som er ledige nå midt i fellesferien!
Kjipt å høre at du også er blitt dårlig. Hadde akkurat samme opplevelse selv i dag [emoji13][emoji37]
Håper det stabiliserer seg for deg og ikke blir verre. Er virkelig ikke noe godt med den kvalmen og påfølgende oppkast [emoji40]
Ja, ble overrasket over at noen hadde åpent :) Vi får trøste oss med at det er et godt tegn, legen min sier det hver gang jeg klager :p
 
Ja, ble overrasket over at noen hadde åpent :) Vi får trøste oss med at det er et godt tegn, legen min sier det hver gang jeg klager :p

Det er så sant, bare lille bønna som sier "hei hei, her er jeg og gjør deg dårlig" :D:p
 
Grattis med ny uke!! :D
Jeg hadde også UL 9+2 og det var et herlig tidspunk for bamsemumsen var så fin ❤️ Bare å glede seg!! ✨✨
 
Takktakk :) Det blir det :D Hvordan går det med deg? :)[emoji813]red
Her går det sånn passe[emoji4] Hadde litt blødning idag men skal heldigvis på ul på tirsdag[emoji173][emoji173] Ellers så krangler bekkenet litt og kvalmen kommer og går[emoji85] Men så lenge lille har det bra så skal jeg ikke klage[emoji4] Gleder meg til ul på tirsdag for å se at alt fortsatt er bra[emoji7]
 
Back
Topp