Så trist med sykdom
Er noe dritt[emoji20] spesielt når man får beskjed om at det ikke er noe å gjøre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist med sykdom
Det kan være. Men jeg håper ikke det, for i såfall er det antagelig nyrene som sliter... Men nyretrøbbel er ikke ukjent med disse medisinene.
Hjeeeelp
Mamma skal være her i 9 dager
Alt fint på jmkontroll. Det mest fine var at jeg slipper se henne mer - uansett! Enten føder jeg ila uka som kommer, eller så blir jeg satt opp til annen jordmor uka etter![]()
Selvom jeg ikke får hvert her så mye vil jeg vise frem sengene til ungene, vi er ihvertfall kjempe fornøyd nå [emoji4]![]()
Nei, hun hadde sikkert gjort det om jeg spurte, men hadde ikke så lyst til å ha - henne- oppi der... [emoji85]Ojoj! Sjekket hun om du var moden etc?
Jepp! Hun skulle på jobb litt i neste uke, så hun skulle sette opp ny time hos noen da, uka etter.Gode greier. Skal hun ha ferie nå?![]()
Ja, var kjekt!Hurra for det[emoji1][emoji122]
Det forstår jeg godtEr noe dritt[emoji20] spesielt når man får beskjed om at det ikke er noe å gjøre...
Så bra!Jepp! Hun skulle på jobb litt i neste uke, så hun skulle sette opp ny time hos noen da, uka etter.![]()
Satser på det [emoji4]Kjempe fine![emoji1] der sover de godt!
Ja, synes det var godt å høre.. I tillegg ligger jeg akkurat på symfysekurven min, så tyder på at baby gjerne følger sin kurve også [emoji173]️Så bra!
Jobber her igså men 6 t dager..Det går vel helst bra denne gangen også. Jeg jobber, det hjelper ;-)
Svarer deg snartQouter tilfeldig innlegg
Sendt deg en PM
Det er hanEr mannen på jobb?[emoji4]
Nei men lite søvn i noen dagerSent i seng?[emoji1]
Haha, nei okay, da skjønner jeg [emoji2]Nei, hun hadde sikkert gjort det om jeg spurte, men hadde ikke så lyst til å ha - henne- oppi der... [emoji85]
Eh jaEr det krise? [emoji85]
Ja går an å håpe på det ogVarmen kanskje?[emoji4]
Ja ikke santDen var morsom[emoji1]