Skravletråd JULI ❤

Ja, det kan du få

Også spørre via noen du stoler på kanskje? Som kan omskrive nok små detaljer til at det ikke utleverer noen?
Skal få både to og tre klemmer [emoji8] Og masse styrke.

Er ikke noe hemmelig rom her nei. Så faren kan jo være der ja. Men du kan jo gjerne logge deg inn anonymt på anonym delen da og spørre slik heller?
Du kan få mange klemmer [emoji171]
Takk.
Må få sortert tankene mine, og snakket med personen en gang til...
Å skrive som anonymt er ingen dum ide, men vet ikke...

Hu var ikke av de minste. Var 2150 g og gikk ned til 1900 g. :) Men minste jeg har holdt [emoji7]
Aww! Ganske så lita da. Husker ikke hvor lita mi var på det minste, men usikker på om hun ble særlig lavere enn 2500 altså..

2701a61014a1a19c94f75f0e183d335c.jpg

Har bare fått litt vann i beina igjen og. Man kan lure på hva som skjer med denne kroppen.

Jaa. Jeg var overbevist, men så hadde jeg lest feil :(

Det skulle stå øyeundersøkelse, men så ble det til legeundersøkelse. Vi har klart å få maset meg til time neste uke. De prøvde seg med "i august en gang". Deretter 19. juli. Helt til mannen ringte.
Godt du skal til øyesjekk. Også nevro neste fredag i tillegg? Da må de da få gjort deg litt bedre

Aww! Ganske så lita da. Husker ikke hvor lita mi var på det minste, men usikker på om hun ble særlig lavere enn 2500 altså..
Til å være 5 uker før var hu mindre enn de andre så jeg. De lå på rundt 2500 g de fleste der i samme alder. :)

Godt du skal til øyesjekk. Også nevro neste fredag i tillegg? Da må de da få gjort deg litt bedre
Ja. Øynene vil gi mye svar. Og nevro på fredag. Antakelig for å avgjøre om jeg skal opereres, eller om de skal prøve å øke medisiner på nytt. Gruer meg. Tåler ikke de medisinene særlig godt.

Til å være 5 uker før var hu mindre enn de andre så jeg. De lå på rundt 2500 g de fleste der i samme alder. :)
Veldig individuelt da.. Han i magen ville nok vært like liten ca (litt større) , om han ble født såpass tidlig.. Mens storesøster var større enn snittet, og neeesten 2,8kg 5 uker før (35+4).

Uff da. Ikke godt å si gitt. Nevro i morgen du skulle ?

Fikk innkalling til nevro i slutten av september jeg i dag i kassa :)
Merker det ikke noe særlig, annet enn at jeg lurer på hvorfor. Jeg har blingset [emoji24] Neste fredag..

Oj! Så bra, Spyro! Men lenge til da. Ring og be de ringe ved avbestilling. Da får du brått time tidligere.

Veldig individuelt da.. Han i magen ville nok vært like liten ca (litt større) , om han ble født såpass tidlig.. Mens storesøster var større enn snittet, og neeesten 2,8kg 5 uker før (35+4).
Ja veldig individuellt. Men aner ikke helt om SF hadde noe å si gjerne også. :) Men kun sonde hu trengte. Ellers frisk :)

Back
Topp