Jaa. Krabba bra selv. Lå på 6, men vet ikke nå lengre.Haha.. Kjørte jo på litt i utfordringen da.. [emoji14]
Men dabbet av litt nå [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa. Krabba bra selv. Lå på 6, men vet ikke nå lengre.Haha.. Kjørte jo på litt i utfordringen da.. [emoji14]
Men dabbet av litt nå [emoji14]
Ja, det kan du få
Også spørre via noen du stoler på kanskje? Som kan omskrive nok små detaljer til at det ikke utleverer noen?
Skal få både to og tre klemmer [emoji8] Og masse styrke.
Er ikke noe hemmelig rom her nei. Så faren kan jo være der ja. Men du kan jo gjerne logge deg inn anonymt på anonym delen da og spørre slik heller?
Takk.Du kan få mange klemmer [emoji171]
Aww! Ganske så lita da. Husker ikke hvor lita mi var på det minste, men usikker på om hun ble særlig lavere enn 2500 altså..Hu var ikke av de minste. Var 2150 g og gikk ned til 1900 g.Men minste jeg har holdt [emoji7]
Ja veldig. Å stå på sidelinjen å glo på surskapen blir frustrerende [emoji14] Men sånn sett enkelt å håndtere. La han være på kjøkken alene med lukka dør. [emoji23]De ser det ofte selv når det blir bedreGodt han er i bedre humør.
Ligger vel på topp 100 uansett [emoji28]Jaa. Krabba bra selv. Lå på 6, men vet ikke nå lengre.
Godt du skal til øyesjekk. Også nevro neste fredag i tillegg? Da må de da få gjort deg litt bedreJaa. Jeg var overbevist, men så hadde jeg lest feil![]()
Det skulle stå øyeundersøkelse, men så ble det til legeundersøkelse. Vi har klart å få maset meg til time neste uke. De prøvde seg med "i august en gang". Deretter 19. juli. Helt til mannen ringte.
Til å være 5 uker før var hu mindre enn de andre så jeg. De lå på rundt 2500 g de fleste der i samme alder.Aww! Ganske så lita da. Husker ikke hvor lita mi var på det minste, men usikker på om hun ble særlig lavere enn 2500 altså..
Ja. Øynene vil gi mye svar. Og nevro på fredag. Antakelig for å avgjøre om jeg skal opereres, eller om de skal prøve å øke medisiner på nytt. Gruer meg. Tåler ikke de medisinene særlig godt.Godt du skal til øyesjekk. Også nevro neste fredag i tillegg? Da må de da få gjort deg litt bedre
Ja som regel [emoji14]Ligger vel på topp 100 uansett [emoji28]
Uff da. Ikke godt å si gitt. Nevro i morgen du skulle ?![]()
Har bare fått litt vann i beina igjen og. Man kan lure på hva som skjer med denne kroppen.
Jeg skjønnerJa veldig. Å stå på sidelinjen å glo på surskapen blir frustrerende [emoji14] Men sånn sett enkelt å håndtere. La han være på kjøkken alene med lukka dør. [emoji23]
Lykke til med tankeprosessen ♡Takk.
Må få sortert tankene mine, og snakket med personen en gang til...
Å skrive som anonymt er ingen dum ide, men vet ikke...
Like greit. Jeg hater surskap og krangel og slikt. Så jeg skyr unna rett og slett.Jeg skjønnerMin og trekker seg unna.
Veldig individuelt da.. Han i magen ville nok vært like liten ca (litt større) , om han ble født såpass tidlig.. Mens storesøster var større enn snittet, og neeesten 2,8kg 5 uker før (35+4).Til å være 5 uker før var hu mindre enn de andre så jeg. De lå på rundt 2500 g de fleste der i samme alder.![]()
Ja, mente det var usannsynlig du falt under [emoji14]Ja som regel [emoji14]
Merker det ikke noe særlig, annet enn at jeg lurer på hvorfor. Jeg har blingset [emoji24] Neste fredag..Uff da. Ikke godt å si gitt. Nevro i morgen du skulle ?
Fikk innkalling til nevro i slutten av september jeg i dag i kassa![]()
Jeg og, men jeg sier ifra om det er noe også. Hater krangling, men noenganger må man si noe og.Like greit. Jeg hater surskap og krangel og slikt. Så jeg skyr unna rett og slett.
Ja da må noen bli veldig aktiveJa, mente det var usannsynlig du falt under [emoji14]
Ja veldig individuellt. Men aner ikke helt om SF hadde noe å si gjerne også.Veldig individuelt da.. Han i magen ville nok vært like liten ca (litt større) , om han ble født såpass tidlig.. Mens storesøster var større enn snittet, og neeesten 2,8kg 5 uker før (35+4).