Skravletråd JULI ❤

Aah :) blir herlig å endelig få dem i armene snart [emoji813]red[emoji813]blue
Hehe. Fødte for tidlig sist, så har på en måte forventet noe allerede. Helt ok at han ikke er kommet til nå altså, men.. På mandag er han fullbåren, så da er det greit.
Ja, blir det [emoji7]

Jaa, men ikke lyst på mer ostepop da.. Max er ok [emoji14]
Fant heller salt og pepper chips jeg. Kims sin. Slikker av krydderet før den knaser [emoji23]

Har smågodt gjemt en plass også... Men frister ikke. Hatt den posen i snart 2 uker [emoji23]

Fant heller salt og pepper chips jeg. Kims sin. Slikker av krydderet før den knaser [emoji23]

Har smågodt gjemt en plass også... Men frister ikke. Hatt den posen i snart 2 uker [emoji23]
Smågodt vil jeg ha [emoji7][emoji7] i morgen..

Huh. Andreplass faktisk. Tror ikke jeg har vært SÅ høyt før. Men endrer seg nok fort [emoji23]

Den er permanent. Eneste "kuren" er ryggmargstransplantasjon.
det er ett lite håp i mørket om en virusinfeksjon. Å den skulle vi få svar på i dag.
Men vi har vel fått beskjed om at den sjansen er så liten at det er ikke noe vi bør håpe på.
Huff, det må være tøft å få en slik beskjed.. [emoji171] Hva gjør dette over tid?

Dårlig form?![emoji20]
Ja... I dag har det vært ille. Nedadgående siden mandag :( Og jeg trodde jeg skulle på sykehuset i morgen, men det er neste fredag... Så en ekstra smell. Men skal til nevrologisk legeundersøkelse igjen på onsdag.

Back
Topp