Mine også..
Jeg sitter her og trykker. Skal finne seriene mine snart, for her skjedde det veldig lite [emoji14]
Eneste dagen jeg ikke har powernappet etter jobb! Men bekkene er for trøbblet til å ta en jogge tur liksom. Så da blir det forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine også..
Jeg sitter her og trykker. Skal finne seriene mine snart, for her skjedde det veldig lite [emoji14]
Måtte nyte det mens det var (fint, betyr sol og sånn 17-18 grader) nå i kveld, for så kommer vel regnet igjenIkke fint her
Jaa, skjønner ja.Dårlig kvalitet på bildet. Men du skjønner hvertfall.
Men fant rååååtøff MLP veske på ebay da. Men en smuuuule dyr [emoji23][emoji7]
Hjelper når det blir litt mer liv [emoji28]Uff da
Vurderes sterkt. Men usikker gitt. Får vente hvertfall [emoji23] Rimelig sikker på en sjalu unge [emoji23] Så da må en ha to [emoji33][emoji23]Jaa, skjønner ja.
Håhå..! Du får vurdere om den er verdt det![]()
Ikke sjekket hva jeg ligger på, men mente jeg lå ganske greit an etter jakten på ti tusen..Dåne jeg ligger på 29 plass
Høres helt ok ut. Skal sende mi i seng snart.. Eller. Ja. Hun skal få se på litt spilling først, lovte jeg.Sliten. Var godt å sende unga opp og meg i sofaen. [emoji23]
Spilling da?Høres helt ok ut. Skal sende mi i seng snart.. Eller. Ja. Hun skal få se på litt spilling først, lovte jeg.
Hurra for bekkenplager [emoji106]Eneste dagen jeg ikke har powernappet etter jobb! Men bekkene er for trøbblet til å ta en jogge tur liksom. Så da blir det forum![]()
Kjøpe en billigere/enklere til vesla da!Vurderes sterkt. Men usikker gitt. Får vente hvertfall [emoji23] Rimelig sikker på en sjalu unge [emoji23] Så da må en ha to [emoji33][emoji23]
Den VAR kul da!Så fin [emoji7]![]()
Jo. Måtte jo det da [emoji14]Kjøpe en billigere/enklere til vesla da!![]()
Så går det sikkert bra [emoji14]
Ikke sant? [emoji7][emoji7] Råååfin [emoji7]Den VAR kul da!
Begrenset hvor avansert veske en 6-7 åring trenger/ønsker seg gitt [emoji28]Jo. Måtte jo det da [emoji14]
Tøff!Ikke sant? [emoji7][emoji7] Råååfin [emoji7]
Joda er jo det [emoji14]Begrenset hvor avansert veske en 6-7 åring trenger/ønsker seg gitt [emoji28]
Hehe. Du får stæsje henne opp skikkelig i MLPJoda er jo det [emoji14]
Mulig det jaMåtte nyte det mens det var (fint, betyr sol og sånn 17-18 grader) nå i kveld, for så kommer vel regnet igjen