Skravletråd JULI ❤

Ja, alt er jo hver sin smak.. Veldig mange tatoveringer jeg ikke liker, altså. [emoji14]

Tja, why not? Har man lyst, så hvorfor ikke, egentlig? Viktigste er jo at man SELV trives med det. Være seg navn eller ponnier [emoji14]
Hehe.
Ja. Er det. Må bare bli ferdig med fullsleeven først. Men det koster jo litt penger gitt. Så etapper.

Håper du finner noe du vil ha da :)

Ja. Er det. Må bare bli ferdig med fullsleeven først. Men det koster jo litt penger gitt. Så etapper.

Håper du finner noe du vil ha da :)
Gjør det, ja..

Håper jeg og [emoji28]
Men må jo også finne noe brodern vil ha, da. Haha. Vi skulle ta begge. Men må finne noe.

Det kjenner jeg veldig mange som ville ha sagt [emoji14]

Kan jeg spørre hvorfor ikke?
Vel burde vel forventet det med elefant lue og slike ting [emoji23]

Nei si det, er vel noe med at det er få karriere kvinner med tattoveringer, høy utdannelse og religiøs.

Men jeg har selv 3 stk så jeg skal ikke si så mye, skal ikke ha flere da, 10 år siden jeg tok den siste

Broren min har navnet til eldste skrevet over hele underarmen og først nå har han et forhold til henne og hun blir snart 11 så han har hatt den i nærmere 10 år
Bra de har fått ett forhold i ettertid da [emoji1]

De fleste jeg kjenner har navn eller dato. Og faktisk en god del av mannfolka har sitt eget navn. Logisk nok om de glemmer sitt eget navn. [emoji14] Haha

Huff altfor fort! Men mangler bare å vaske utrolig mye klær nå [emoji4]

Hun var ute så kom hjem til ommøblert soverom og ny seng, hun skrek og hoppet I glede, så tydeligvis veldig fornøyd og nå prøver vi bli kvitt gamle senga [emoji6]
Åh så bra da. Ingenting som er så kjekt som å se gleden til unga [emoji7][emoji7]

Tvitvi med salg (!?) [emoji1]

De fleste jeg kjenner har navn eller dato. Og faktisk en god del av mannfolka har sitt eget navn. Logisk nok om de glemmer sitt eget navn. [emoji14] Haha

[emoji23][emoji23][emoji23] sitter eget navn? Aldri hvert borti den før ihvertfall [emoji23]
Kjenner mange som har eller vil ha tattovering pga barna da. Og nesten alle I familien har minst en, farmor tok en for noen år siden [emoji6]

Ja godt de har et godt forhold nå men han må nesten ta ny tattovering på andre armen for andre ungen sin.

Åh så bra da. Ingenting som er så kjekt som å se gleden til unga [emoji7][emoji7]

Tvitvi med salg (!?) [emoji1]
Så absolutt [emoji7]

Ja den står bare demontert i gangen så hadde hvert fint å snart bli kvitt den [emoji6]

Vel burde vel forventet det med elefant lue og slike ting [emoji23]

Nei si det, er vel noe med at det er få karriere kvinner med tattoveringer, høy utdannelse og religiøs.

Men jeg har selv 3 stk så jeg skal ikke si så mye, skal ikke ha flere da, 10 år siden jeg tok den siste
1. Er bare godt betalt saksbehandler som tidvis prøver å leke forretningskvinne.
2. Har bare en bachelor-grad så ikke så veldig høyt utdannet
3. Har sett mange med tatoveringer i kirken som er der oftere enn meg, er det nå jeg ikke skal si jeg sitter med et glass rødvin..

Altså, det med karriere er et godt poeng, er viktig for meg at den kan dekkes med normale klær, men som du sier med elefantluen, jeg er også litt sprø.
Karriere skal heller ikke være til hinder for å være den du er

[emoji23][emoji23][emoji23] sitter eget navn? Aldri hvert borti den før ihvertfall [emoji23]
Kjenner mange som har eller vil ha tattovering pga barna da. Og nesten alle I familien har minst en, farmor tok en for noen år siden [emoji6]

Ja godt de har et godt forhold nå men han må nesten ta ny tattovering på andre armen for andre ungen sin.
Ja det bør han da. Tar man en, tar man alle.

Nei. Syns det er ganske rart selv altså [emoji23] Skjønner ikke hvorfor en skal ha sitt eget navn på hele underarmen.

Mi mamma snakka om det. Så jeg bestilte bare time til hu og sa at enten tar hu den, eller jeg. Men hu måtte betale uansett. Noen år siden nå da. Men hu har en liten sommerfugl på ankelen nå da [emoji14]

Episoden er slutt. Så tenkte prøve senga nå da :D Ha en fin natt [emoji1]

Kanskje de har som vane å drikke *litt* for mye øl på by'n og trenger at taxi-sjåføren skal kunne google adressen deres :P

Kanskje de har som vane å drikke *litt* for mye øl på by'n og trenger at taxi-sjåføren skal kunne google adressen deres :P
Bor på så liten plass at alle kjenner alle [emoji23] For de som tar er de samme som gjør aller mest utav seg også her. Alle kjenner de. På godt og vonst gitt. Det er noe spesielt med de yngre mannfolka. De fra 25 år ca er det visst kult for. Skjønner det ikke gitt.

Heldigvis fulgte ikke mannen den trenden [emoji23]

1. Er bare godt betalt saksbehandler som tidvis prøver å leke forretningskvinne.
2. Har bare en bachelor-grad så ikke så veldig høyt utdannet
3. Har sett mange med tatoveringer i kirken som er der oftere enn meg, er det nå jeg ikke skal si jeg sitter med et glass rødvin..

Altså, det med karriere er et godt poeng, er viktig for meg at den kan dekkes med normale klær, men som du sier med elefantluen, jeg er også litt sprø.
Karriere skal heller ikke være til hinder for å være den du er
Universitets utdannelse selvom det "bare" er bachelor [emoji6]
Du er søt da [emoji4]

Og I kristendommen er jo alkohol tillat bare man ikke blir full så det rødvins glasset bil jeg tro ikke gjør så mye sånn sett [emoji6]

Nei karriere skal absolutt ikke være et hinder for hvem man er [emoji4]

Back
Topp