Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går nok bra selvom jeg forstår følelsene dine, du får begrave deg i jobben de dagene [emoji4]Har ikke lyst at mannen skal stikke av med ungene noen dager neste uke!!
Vi har først 2 uker ferie sammen.
Neste uke skal jeg jobbe og han fri, da tar han med barna og besøker svigermor (farmor til barna).
Vet det er teit, men har ikke lyst til å være hjemme i flere dager uten å ha dem rundt meg.
Uken etter har jeg fri og han jobber
Ååh...Har 2 roser på den ene armen, en for hver av de eldste.
Nå skal Ulrik få sin..
Fikk infeksjon første gang (ikke noe galt tatovereren gjorde), og syns det var vondt både å ta den første samt å friske opp fargen etter infeksjonen...
Men kan liksom ikke gå rundt med bare blomster til de eldste
Sånt er irriterende! Ville nok også sagt ifra for det er lettere for dem å ordne det enn at man skal måtte tine opp altEhh. Kortreist og økologisk er jeg tilhenger av. Men de skal være sabla gode for å kjøpes flere ganger. 20 stk. 2 flater med 3*3 og to oppå. Frosset sammen. Ikke frosset og lagt sammen, nei, en firkant delt i ni lagt oppå en til og to enkle og i fryseren med det. Mao. Vi får dem ikke løs uten å tine dem
Fin den var!Bedre nå?
Vis vedlegget 228770
Nå fikk jeg se ja. Så fin da [emoji7] Krysser fingre for at det går fint og ikke er så vondt nå da. Litt bedre å bli tatovert en plass man ikke har hatt infeksjon i hvertfall [emoji8]Bedre nå?
Vis vedlegget 228770
Jeg skal ta portrett med tiden. Tok navn. Men de tatoverte jeg over. Passa meg rett og slett ikke [emoji23]Ååh...
Jeg har også lyst på noe for ungene.. Og broren min. Har to for meg fra før..
Men vet ikke hva enda. Så.. Har ikke blitt enda.
Hæ har du tattovering? [emoji54]Gruer meg litt til i morgen.
Skal tilbake til tatovereren...
Jeg er personlig ikke noe fan av navn, fødselsdato eller portretter.. Jeg vil ha noe som representerer, ikke ER.. [emoji14]Jeg skal ta portrett med tiden. Tok navn. Men de tatoverte jeg over. Passa meg rett og slett ikke [emoji23]
Helt fantastisk! Jeg har hvert 100% opptatt av barn, husarbeid (mye å ta igjen [emoji23]) og hente seng og montere den [emoji16]Dette var nydelig. Og har fremdeles skravla. Men i normalt tempo og med gode pauser. Bytur og masse besøk rundtom utenom. Herlig![]()
Lykke til i jaktaJeg er personlig ikke noe fan av navn, fødselsdato eller portretter.. Jeg vil ha noe som representerer, ikke ER.. [emoji14]
Så, da må jeg gå lengre inn i tenkeboksen.
Med brodern må det være noe med gaming eller tegneserier, tenker jeg.. Må bare finne ut hva..
Så herlig ! (Merkelig hvor fort huset fylles opp) [emoji23]Helt fantastisk! Jeg har hvert 100% opptatt av barn, husarbeid (mye å ta igjen [emoji23]) og hente seng og montere den [emoji16]
Fin tattovering [emoji4] og hadde ikke trodd det om deg [emoji6]Bedre nå?
Vis vedlegget 228770
Lykke til i jaktaIkke enkelt [emoji14] Navn og fødselsdato er jeg med på. Men portretter fra de som kan er lekkert [emoji7] Men det er jo smakssak !
Har også lyst på my little pony tatovert på kroppen liksom [emoji23]
Vel prøvd å kontakte en team leder i svenske UDI men kommer ikke igjennom så prøver igjen imorgen! Irriterende!Hvordan gikk det i dag da Shadow med dere?
Broren min har navnet til eldste skrevet over hele underarmen og først nå har han et forhold til henne og hun blir snart 11 så han har hatt den i nærmere 10 årLykke til i jaktaIkke enkelt [emoji14] Navn og fødselsdato er jeg med på. Men portretter fra de som kan er lekkert [emoji7] Men det er jo smakssak !
Har også lyst på my little pony tatovert på kroppen liksom [emoji23]
Tenker det er greit jeg psyker meg selv litt ut slik at jeg husker det verre enn det faktisk er og blir positivt overrasketNå fikk jeg se ja. Så fin da [emoji7] Krysser fingre for at det går fint og ikke er så vondt nå da. Litt bedre å bli tatovert en plass man ikke har hatt infeksjon i hvertfall [emoji8]
Vil også tatovere meg igjen. Bare innsiden av overarmen vil jeg ha [emoji1]
Det kjenner jeg veldig mange som ville ha sagtFin tattovering [emoji4] og hadde ikke trodd det om deg [emoji6]
Håper det går bra imorgen da [emoji4]
Huff altfor fort! Men mangler bare å vaske utrolig mye klær nå [emoji4]Så herlig ! (Merkelig hvor fort huset fylles opp) [emoji23]
Ble senga bra? Og godt tatt imot? [emoji1][emoji1]