Ååå, HmmVi har ikke bestemt oss enda. Skal egentlig prøve å besøke pappa, men får ikke tak i han.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, HmmVi har ikke bestemt oss enda. Skal egentlig prøve å besøke pappa, men får ikke tak i han.
Jeg også. Sjekker om 4Går oppover. Gleder meg til vi er halvveis..
PølsegratengJaja damer.. hva er dagens middag?![]()
Nå er jeg sykemeldt, men permisjonen var ferdig slutten av desember, og jeg jobbet bare 1 måned før jeg ble borte igjen [emoji85] Så jeg savner det veldig, og håper på å være tilbake så raskt som mulig.Permisjon?![]()
Ja enda bedre [emoji14]Enig! Eller om det gjorde seg selv..![]()
Lager mat og prøver meg her på samme tid [emoji23] Noe stressHva gjør du?![]()
Det er godt det! Lenge siden jeg har laget det.. må nok gjøre det igjen snartPølsegrateng
Samboer er glad i å prøve ny mat. Jeg er bare glad jeg fant meg en gubbe som gidder lage mat [emoji23]Hehe, logisk kanskje [emoji14] skal ha litt spenning i hverdagen![]()
Jupp. Som med det aller meste [emoji56]Det finnes alltid unntakHehe.
Da er det greit å kutte nedMhm er det
Åhh, sånn å forstå! Skjønner at dagene kan bli lange da..Nå er jeg sykemeldt, men permisjonen var ferdig slutten av desember, og jeg jobbet bare 1 måned før jeg ble borte igjen [emoji85] Så jeg savner det veldig, og håper på å være tilbake så raskt som mulig.
Kjempegodt. Var det jeg også tenkte ! [emoji23]Det er godt det! Lenge siden jeg har laget det.. må nok gjøre det igjen snart![]()
Fysj.. Ikke gøy. Man ønsker gjerne få et helt og fint produkt.Noe drit er det uansett. Man vil ha hele og være sikre. Svigermor bestilte glass en gang. 6 av 12 var knuste [emoji33]
Bra!Jeg også. Sjekker om 4
BestJa enda bedre [emoji14]
Ånei, det er kjedelig da :/Noe drit er det uansett. Man vil ha hele og være sikre. Svigermor bestilte glass en gang. 6 av 12 var knuste [emoji33]
Ja. Tror det tok 3 pakker før hu fikk alle heleFysj.. Ikke gøy. Man ønsker gjerne få et helt og fint produkt.
Ikke småbiter..
Jaa. Må det. Han skal være borte ganske lenge, så tenkte se han en rask tur.Ååå, Hmmda får du nok prøve litt til
![]()
MultitaskingLager mat og prøver meg her på samme tid [emoji23] Noe stress