Dette husarbeidet altså. Hadde vært deilig om det var et sånt engangstilfelle [emoji23]Eller bare husarbeid som måtte gjøres, Hehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette husarbeidet altså. Hadde vært deilig om det var et sånt engangstilfelle [emoji23]Eller bare husarbeid som måtte gjøres, Hehe![]()
Permisjon?Ja absolutt. Jeg savner det veldig om dagen!
Hehehe. Moro for yngste det.Vel. Mine to går fint.
Fetteren er for tiden i "vi to store guttene" og vil således neppe se noe min mellomste vil. Men nå er han hentet og mine to leker sammen. Litt høylytt men lillemor er med så det er greit. De bygger telt av stoler og pledd. Med utfordringen at yngste flytter på ting... ;-)
Enig! Eller om det gjorde seg selv..Dette husarbeidet altså. Hadde vært deilig om det var et sånt engangstilfelle [emoji23]
Stekt makrell med nypoteter, rømme og agurksalatJaja damer.. hva er dagens middag?![]()
Går seg til da [emoji171]4059 av 10000![]()
Mhm er detVanskelig å legge om det blir mer?![]()
Oohhh nammeStekt makrell med nypoteter, rømme og agurksalat
Det hørtes godt ut!Stekt makrell med nypoteter, rømme og agurksalat
Hva gjør du?Hei søta [emoji8]
Aner ikke hva det er. [emoji14]Ohh, det hørtes veldig innafor ut! Nam![]()
Det finnes alltid unntakAltså. De finnes nok. Men de aller fleste behandler pakkene med respekt altså![]()
Blir spennende hvis du ikke vet det da, hihiAner ikke hva det er. [emoji14]
Middag må til. Her ble det sen lunsj [emoji85]Begynne på middag. Men ta det med ro. Svarer ved hver anledning !
Det forstår vi nok alle Shadow.Prøver å være aktiv men ikke så lett for må aktivisere to barn også [emoji54]
Så kjedelig [emoji85] Vil ikke, leke i steden?Er et mareritt å få eldste til å rydde rommet sitt, selv med MYE hjelp
Altså. Det er jo suppe, skjønner jeg. Men.. Ja. Aldri smakt [emoji28]Blir spennende hvis du ikke vet det da, hihi![]()
Vi har ikke bestemt oss enda. Skal egentlig prøve å besøke pappa, men får ikke tak i han.Jaja damer.. hva er dagens middag?![]()
Hehe, logisk kanskjeAltså. Det er jo suppe, skjønner jeg. Men.. Ja. Aldri smakt [emoji28]
Noe drit er det uansett. Man vil ha hele og være sikre. Svigermor bestilte glass en gang. 6 av 12 var knuste [emoji33]Nå var den pakken EKSEPSJONELT dårlig behandlet altså. Maskin eller person, det så ikke bra ut...
Og det var da noe bobleplastish inni der.
Men burde nok vært mer..
Så, fra mitt syn er det delt skyld der..