Så flott! Hadde vært så gøy om vi klarte utfordringen! Skal prøve å bidra mye jeg ogsåJa må jo nesten det! Skal prøve å skrive mer idag, håper ungene er enige da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott! Hadde vært så gøy om vi klarte utfordringen! Skal prøve å bidra mye jeg ogsåJa må jo nesten det! Skal prøve å skrive mer idag, håper ungene er enige da!
Nei man må se ferdig!Ja. Kunne ikke avslutte den helt i slutten. Er jo da de fanger som regel den slemme [emoji14]
Har hvert der også ble alle borteLekerom. *kremt* lekerom også [emoji23]
Ser denHelt sant. Lover ! [emoji56] Men fryktelig lyst pæ en ny av den typen gitt. De har så mye kult med seg også [emoji23]
Så lenge det ikke stopper opp så går det braKjempebra!!!![]()
Oh yes, og høres ut som en gjeng fjortiserRuler azz ! [emoji23][emoji23][emoji23]
Veldig viktigNei man må se ferdig!
Langt ifra det andre her gjør, men prøver å bidra så godt jeg kanSå lenge det ikke stopper opp så går det braDu snakker nå en god del du også da [emoji14]

Kunne ikke vente i mange minutter på svar da. Veksler mellom.her og derHar hvert der også ble alle borte![]()
Uff nei. Det er jeg ikke. Tror jeg er helt grei da.[emoji23]Ser den [emoji14] er du godt trent eller?
Å jaHihi halluuuubra der?
Jupp, satser ihvertfall på at det blir koseligDet hørtes koselig ut!![]()
Sånn å forståUff nei. Det er jeg ikke. Tror jeg er helt grei da.[emoji23]
HerligJupp, satser ihvertfall på at det blir koselig![]()

Det var meninga da altså [emoji14] [emoji56]Oh yes, og høres ut som en gjeng fjortiser![]()
Kjempebra jobba selv da
Langt ifra det andre her gjør, men prøver å bidra så godt jeg kan![]()
Alle innlegg tellerSå flott! Hadde vært så gøy om vi klarte utfordringen! Skal prøve å bidra mye jeg også![]()
Sammen står vi sterkeKjempebra jobba selv da![]()
Men kan da ikke venteKunne ikke vente i mange minutter på svar da. Veksler mellom.her og der