>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Bare få hun helt trygg på denSlik sett ja! Så spennende da! Øvelse gjør mester![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare få hun helt trygg på denSlik sett ja! Så spennende da! Øvelse gjør mester![]()
Viktigste !Gjør så
Det er forståelig! Jeg syns det nesten er skummelt og sykle selv jeg, gjør det aldri, så glemmer litt hvordan det er! HeheBare få hun helt trygg på denOg meg. Får nesten litt panikk innimellom av farta [emoji23]
Har ikke sykkel. Skulle ønske. En gul en. En femtitalls [emoji14]Det er forståelig! Jeg syns det nesten er skummelt og sykle selv jeg, gjør det aldri, så glemmer litt hvordan det er! Hehe![]()
KjempeJaaa, og det er bra!![]()
Kjøpte i butikk men har sett de på nett på tilbud tidligereTakk for tips[emoji1]
På nett?
Åh, jeg må inn å titte![]()
Sikkert noen som selger eller gir bort sånt på FINN eller noeHar ikke sykkel. Skulle ønske. En gul en. En femtitalls [emoji14]
Hehe! Er en del her som skal ha litt creds for at tallet går oppover da! Du blant annet!Kjempe![]()
Ja. For de jeg har sett er laaangt i fra gratis. Men de er nye og dermed veldig pene og hele [emoji14]Sikkert noen som selger eller gir bort sånt på FINN eller noe![]()
Så flink han er daMå si meg meget imponert over guttungen i dag. Stått opp selv , tatt seg Biola og satt og så på paden sin når vi kom ned. "Her er jeg mamma sa han "![]()
Være her inneog være med ungenePlaner for dagen, damer?![]()
Er det sant? Ohh! Trodde det nesten var omvendt jegJa. For de jeg har sett er laaangt i fra gratis. Men de er nye og dermed veldig pene og hele [emoji14]
Takk prøverWow, så flink du er[emoji1]
Det hørtes koselig ut!Være her inneog være med ungene![]()
Hihi. Gjør bare så godt en kan.Hehe! Er en del her som skal ha litt creds for at tallet går oppover da! Du blant annet!![]()
Ja må jo nesten det! Skal prøve å skrive mer idag, håper ungene er enige da!Du står jammen meg på! Så braaa![]()
Kjempebra!!!Hihi. Gjør bare så godt en kan.![]()
Helt sant. Lover ! [emoji56] Men fryktelig lyst pæ en ny av den typen gitt. De har så mye kult med seg også [emoji23]Er det sant? Ohh! Trodde det nesten var omvendt jeg![]()