Har vist brukt hele dagen på kun 120 innleggPå tjue minutter. 150 i minuttet. Tar du dem? [emoji14]
Er vist ikke så flink til å skravle... Men har da gjort litt!Men nå ee det natt!
Sov godt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vist brukt hele dagen på kun 120 innleggPå tjue minutter. 150 i minuttet. Tar du dem? [emoji14]
Er vist ikke så flink til å skravle... Men har da gjort litt!Over sju tusen. Og vi som slet med seks.Skikkelig ogsåIngen tvil om det !
Men nå ser jeg ikke så veldig. Har såvidt tid til å gjøre annet enn å skrive her [emoji23]Stor fan altså? Er ikke så.ivrig på å.se ting opp igjen jeg
Liker å være rar jeg. Da forventes det ikke så mye [emoji23]Bare raringer her [emoji56]
Fort gjort.. [emoji14] ser på kveldene bare nå, jeg.Sant det. Jeg så.ekstremt mye da jeg var gravid med første. Hjemme sykmeldt alene på.dagtid.![]()
Sove godt !Har vist brukt hele dagen på kun 120 innleggEr vist ikke så flink til å skravle... Men har da gjort litt!
Men nå ee det natt!
Sov godt!
[emoji23]Hahahaha [emoji23] Skulle alltids klart det [emoji23][emoji23]
Jeg også. Så veeeldig også. [emoji7]Over sju tusen. Og vi som slet med seks.
Absolutt bra. Håper Tamara blir litt imponert SELV om vi ikke klarer målet. Jeg er i alle fall imponert!
Hurra !Da er jeg ajour![]()
Takk [emoji4]Gjort en strålende jobb med det![]()
Sant. Greitt med lave forventingerLiker å være rar jeg. Da forventes det ikke så mye [emoji23]
Om 12 min [emoji23]Ja. Får gjøre det. Men får være litt mer våken nå.Prøve skravle litt til
Kan ikke gjøre det nå. Blir så kleint når du vet jeg er de begge og snakker med meg selv [emoji23][emoji23]
120 er veldig bra, det! Synes ikke du skal henge deg opp i at enkelte har skrevet mer, altså. 120 er superbra!! Godt jobba!Har vist brukt hele dagen på kun 120 innleggEr vist ikke så flink til å skravle... Men har da gjort litt!
Men nå ee det natt!
Sov godt!
Nei 2354. Det som ble gjort nå.Bra! Tar du fra 00.04?![]()
Hurra [emoji14]Da er jeg ajour![]()
Ja, det er fordelen gitt.Liker å være rar jeg. Da forventes det ikke så mye [emoji23]
OfcTakk [emoji4]
Prøver igjen imorgen vel?
Desto større overraskelse [emoji23]Sant. Greitt med lave forventinger![]()