Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Mmmm [emoji173]️Mmm..jakanskje det blir morgendagens middag.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmm [emoji173]️Mmm..jakanskje det blir morgendagens middag.
![]()
Ja her hoper det seg opp om vi dropper en dag. Helt sykt.Tror den er på daglig rett og slett. Fyller seg virkelig fort
Hahahaha bare for bruk på natta når vi sover ! [emoji23][emoji23]Det høres egentlig veldig trist ut [emoji14]
"har ingen venner, så jeg lager mine egne... "
Yep. Love it [emoji173]️ nyte mens jeg kan. Hehe.Er det som er gøyest![]()
Kjør påPå tjue minutter. 150 i minuttet. Tar du dem? [emoji14]
Bra det! Ille nok dog..Heldigvis ikke [emoji28]
Men så glad den er der også [emoji23]Ja her hoper det seg opp om vi dropper en dag. Helt sykt.
Sant. Spesielt her inne [emoji23] neida [emoji14]Sant det. Folk er jo rare [emoji56]
Vi har gjort en fin innsats da.Hahahaha nei. Tommelen dør snart [emoji23]
Får jo kanskje de svarene man vil ha daDet høres egentlig veldig trist ut [emoji14]
"har ingen venner, så jeg lager mine egne... "
"This is my night friends [emoji173]️"Hahahaha bare for bruk på natta når vi sover ! [emoji23][emoji23]
Stor fan altså? Er ikke så.ivrig på å.se ting opp igjen jegJa. Har sett alt [emoji14] Men greit tidsfordriv [emoji14]
Bare raringer her [emoji56]Sant. Spesielt her inne [emoji23] neida [emoji14]
Skikkelig ogsåVi har gjort en fin innsats da.
Bra det! Ille nok dog..
Bra! Tar du fra 00.04?2850 igjen. En oppdatering. Så tar jeg ny stat![]()
Sant det. Jeg så.ekstremt mye da jeg var gravid med første. Hjemme sykmeldt alene på.dagtid.Yep. Love it [emoji173]️ nyte mens jeg kan. Hehe.
Gull verdtMen så glad den er der også [emoji23]
Hahahaha [emoji23] Skulle alltids klart det [emoji23][emoji23]"This is my night friends [emoji173]️"
Njææ