Var vel ei sy 4048 igjen for 20 min :/Ingen anelse[emoji12] 10000 er mye..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var vel ei sy 4048 igjen for 20 min :/Ingen anelse[emoji12] 10000 er mye..
Blir syltetøy og nugatti. Jeg er sååå glad i syltetøy for tiden..Ah. Ja det er godt og viktig. Hva har du på?
Ja de er litt sære... mamma jobb å lage reste middag....Viktig å fore familien ja[emoji23]
Særlig kakeSmaker ofte bedre dagen etter[emoji1]
Hahaha. Aldri peøvd nugatti på daBlir syltetøy og nugatti. Jeg er sååå glad i syltetøy for tiden..
Så.. Er nesten tom. Må antagelig på butikken før vafler [emoji23]
Haha, heldig han da!Eneste av 4 barn som har gitt han barnebarnhan for to stykker av meg [emoji14]
Veldig trivelig, men jeg har nok med en fisk på land om natta enn at jeg skal ha to stykker som spreller o sengen og en som driver med kick boksing i magen * ler*Koselig med liten tass i senga[emoji173]️ eller?
Veldig ivrig på temaet.Kanskje noen så 78 ganger av de 80 liksom... [emoji56][emoji56][emoji56][emoji23]
Hurra!!Halleluja ungen sovna. Snike meg ned da![]()
Ja?Veldig ivrig på temaet.
Vel. Vi har klart over 6000 i det minste. Ikke dårlig bare det.3822 innlegg igjen
Ja tok litt tid. Plutselig var det gøy å tulle liksom [emoji23]Hurra!!
Ikke? Såå godt.... Kan ha ost på til nød.Hahaha. Aldri peøvd nugatti på daSom regel syltetøy her også
Ja, altså. At man leser samme tråd 78 ganger, tross ingen nye svar [emoji23]
Typisk. [emoji14]Ja tok litt tid. Plutselig var det gøy å tulle liksom [emoji23]
Spise vafler..? [emoji14]
Kan skje da [emoji14]Ja, altså. At man leser samme tråd 78 ganger, tross ingen nye svar [emoji23]