>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. Er ikke nede enda. Sitter og ser på ungen som ble tullete i kveld [emoji23]Ja, men dårlig på å følge med..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Er ikke nede enda. Sitter og ser på ungen som ble tullete i kveld [emoji23]Ja, men dårlig på å følge med..
TakkSes i morgen vel? [emoji8]
Så bra daDet gjør vi[emoji2][emoji106] Hjemme fra jobb og vesla i bhg, så har da litt overskudd både på dag og kveld[emoji2]
Så herlig [emoji14]Frøkna prompa 2 ganger og smiler lurt og sier æsj æsj æsj![]()
Spise vafler..? [emoji14]Ingen store planer i morgen altså?
Ah. Ja det er godt og viktig. Hva har du på?Spise vafler..? [emoji14]
Eneste av 4 barn som har gitt han barnebarnIkke sant. Ikke noe andre små å passe heller?
Det er en del det. Hvordan ligger vi an nå da?6347 innlegg igjen da.... Joda. Så det så *bitenegler*
Vet ikke. Mulig..? Men uansett.. [emoji14]Ja. Men teller den om noen ser mer enn 1 gang også?
Her ogGod ettermiddag[emoji1]
Siste uke før ferie!
Se om 2 minDet er en del det. Hvordan ligger vi an nå da?
Kanskje noen så 78 ganger av de 80 liksom... [emoji56][emoji56][emoji56][emoji23]Vet ikke. Mulig..? Men uansett.. [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23]I dag:
Meg: I dag har mamma startet et nytt og bedre liv, uten godteri!
6-åringen? Nytt og BEDRE liv uten godteri?! VERRE liv, mener du vel...
![]()
Jepp sirkus der ennå [emoji14]Party i magen?[emoji2]
Ja helt til jeg ble vekket..... sukk nå sover alle utenom meg ,, åja spiren jobber frykteligDeilih da [emoji171]
Hvorfor skal dere opp så tidlig da?Ja helt til jeg ble vekket..... sukk nå sover alle utenom meg ,, åja spiren jobber fryktelig![]()
Nå er den på98 % så kan evt holde ut denne dagenBare å finne fram lader da[emoji1]