Ååh [emoji17] Det er ikke noe ålreit. Vondt?Bekkenet mitt liker ikke kjøpesentre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh [emoji17] Det er ikke noe ålreit. Vondt?Bekkenet mitt liker ikke kjøpesentre
Egentlig ganske sant [emoji14]Usj nei det gjør det nok ikke
Ikke godt å gå der for noen egentlig
Smakte nydelig selv dagen etterpå
Aww.. Min var "bare" -10%... 32+3.Hun var -13,2% i forrige uke, estimert til 2100 g da. Var snakk om at de ikke skulle måle vekst i morgen pga kort tid i mellom, at de heller måler neste uke når det har gått to uker. Men vi får se, kan vel hende at de gjør det likevel [emoji4]
Da var lille gutt badet og lagt seg. Ette rå ha lest bok i mammas seng... litt grinete ville sove i senga til mamma i natt ( lenge siden han hadde slikt ønsk)
Hahaha. Jeg bruker den mye andre steder [emoji23]Før hadde de popcorn emoji her inne. Den var hyppig brukt husker jeg [emoji14]
Er litt sånn selv. Må ha dem [emoji14]Sett de ja. Men mangla de i samlinga [emoji14]
Ånei kanskje ikke det lureste [emoji14]JaHar alle sammen. Men eldste pæ 11 år tåler ikke blod. Så tror ikke hu skal se de enda [emoji23][emoji23]
Sånn! Kun svart på quotene mine her nå, håper ikke jeg har misset noe [emoji14]
Endelig hjemme fra byen, og snaaart helt klar for skravling og Criminal minds![]()
Skal bare hjelpe dattera i seng, og ordne meg litt mat og sånt. [emoji16]
Hva skjer hos dere? [emoji4]
Skybert [emoji14] Men 19000,- for 4 var liksom innafor. Det er med mat på fly, og transport etc. Mens 30000,- hadde blitt for mye.Hahahaha usynlig venn? [emoji23]
Kommer seg samlinga [emoji7] En del mangles enda av Disney da. Men smått kommer det på plass.Er litt sånn selv. Må ha dem [emoji14]
5700 innlegg mangles
Haha er du provoserende andre plasser? [emoji23]Hahaha. Jeg bruker den mye andre steder [emoji23]
Får ikke gjort noe til eller fra. Mest irriterende er at stedet her jeg bor kan finne på å skanne pakker både 1 og 2 dager etter de er ankommet. Ikke greit mener både posten og PostNord.Litt dumt. Menmen....
Helt sant. Uansett. Til sol og varme !Skybert [emoji14] Men 19000,- for 4 var liksom innafor. Det er med mat på fly, og transport etc. Mens 30000,- hadde blitt for mye.
Sjokoladekake som er knallrød med ostefrostin [emoji14]
Allikevel da [emoji23]4936 innlegg igjen. Under halvveis da![]()
Tom og Jerry på TV. Husker ikke st det var så voldelig?![]()
Veeet [emoji23][emoji23]Allikevel da [emoji23]
Så koselig!Kommer seg samlinga [emoji7] En del mangles enda av Disney da. Men smått kommer det på plass.![]()