Skravletråd JULI ❤

Husker fra jeg var liten. Kunne se samme filmen hele dagen [emoji14]
Jeg også. Min favoritt var Jurassic Park [emoji7] Fikk den når jeg var 8 år av pappa. Mamma ble forbanna når hu så julegaven min. Men jeg elska den. Nedtrampa turister som ble spist opp. Hurra ! [emoji23][emoji7]

Hmf.. Når man tror de kommer før, hadde det jo vært fint om de var litt større enn normalen :/
Jeg må få høre i morgen!
Hun var -13,2% i forrige uke, estimert til 2100 g da. Var snakk om at de ikke skulle måle vekst i morgen pga kort tid i mellom, at de heller måler neste uke når det har gått to uker. Men vi får se, kan vel hende at de gjør det likevel [emoji4]

Jeg også. Min favoritt var Jurassic Park [emoji7] Fikk den når jeg var 8 år av pappa. Mamma ble forbanna når hu så julegaven min. Men jeg elska den. Nedtrampa turister som ble spist opp. Hurra ! [emoji23][emoji7]
Woah! ELSKER de [emoji171][emoji171] Ble helt tullete når de lagde en til.

God kveld :D 900 innlegg ulest. Gidder jeg å ta igjen det da? [emoji14]

Hun var -13,2% i forrige uke, estimert til 2100 g da. Var snakk om at de ikke skulle måle vekst i morgen pga kort tid i mellom, at de heller måler neste uke når det har gått to uker. Men vi får se, kan vel hende at de gjør det likevel [emoji4]
Er du langt på vei? Kan være de tar en sniktitt allikevel :) Mi målte de med 7 og 10 dagers mellomrom også. Men de sier vel 14 dager fordi de kan legge på seg i rykk og napp. Men alt er i orden eller?

Back
Topp