Vanillatwin
Elsker forumet
Har flere tatt det? Hvordan var verdiene deres?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, hadde 5,3 fastende og 8,6 etter 2 timer. Er nå kostholdsregulert og må måle blodsukker etter måltider..
Det er jo kjempebraOkhadde 5,1 etter 2 timer jeg. Synes det var litt høyt men de sa alt var bra [emoji106]
Må alle ta eller er det bare noen? Har ikke fått spm om det...
Er det? Jeg har ikke bmi over 27 men er over 25 år.. Eller må man oppfylle begge kriterier?Det er vel nye retningslinjer på at alle over 25 år og de som har bmi over 27 må det? Vis jeg ikke tar helt feil [emoji13]
Er det? Jeg har ikke bmi over 27 men er over 25 år.. Eller må man oppfylle begge kriterier?![]()
Er det? Jeg har ikke bmi over 27 men er over 25 år.. Eller må man oppfylle begge kriterier?![]()
Trudde det holdt med en av dem! Men usikker![]()
Jeg trodde det var tredd i kraft, men ellers tror jeg du har helt rett [emoji5] kanskje det trer i kraft på ulike tidspunkt i ulike kommuner?Etter hva jeg forstår trer det ikke i kraft før til høsten? Tror det er førstegangsfødende over 25, og BMI over 25.
Jeg har heller ikke blitt bedt om å ta testen og jeg nærmer meg 31 år![]()
Det er vel nye retningslinjer på at alle over 25 år og de som har bmi over 27 må det? Vis jeg ikke tar helt feil [emoji13]
Jeg trodde det var tredd i kraft, men ellers tror jeg du har helt rett [emoji5] kanskje det trer i kraft på ulike tidspunkt i ulike kommuner?
Jeg fikk beskjed om at førstegangsfødende over 25 skulle ta den (eller over en viss bmi). Tror jeg har lest det et sted også [emoji56]
Jeg er over 25, men siden jeg har født før, og ikke hadde sv.d da eller har høy bmi, slapp jeg å ta den.
Passer det inn for dere da? [emoji5]