>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
AUCH [emoji33]"æææh, prøver du titte UT?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AUCH [emoji33]"æææh, prøver du titte UT?"
Ja... Litt trøtt i dag da gitt [emoji23]Oi. Det var greit sent det da..!
Så bra daHehe det var sent ja. Joda greit her![]()
Åh såpass. TrasigDet er fryktelig kjedelig.
Er ikke sikker på om vil være hjemme før rundt kl 22 nå...
Blir godt å komme hjem da! Lov å håpe at stroppene ikke varer sånn altfor lenge hver gangDet er fryktelig kjedelig.
Er ikke sikker på om vil være hjemme før rundt kl 22 nå...
Takk [emoji4]Krysser alt som krysses kan![]()
Mhm, men de kan gjerne ha spilt inn en del synd jeg [emoji23]Må vel forhandle om lønna og sånt [emoji14] [emoji23]
Tviler godt egentlig... [emoji14]Jupp må bare det, og håpe det ikke blir overtid [emoji6]
Var rimelig kjedelig ja [emoji14] Menmen. Gikk greit hos legen ?Åhh Hehe ikke bra
Er hos mamma nå og hjelper hunHva er deres planer idag? [emoji4]
Godt spm... [emoji33]Ikke fått laget meny. Lurer på hva vi skal ha til middag i dag
Kan ikke være på latsiden vet du [emoji23] Må opp og frem !Ikke ni mnd helt enda men klatrer som en helt og går rundt møblene, ikke helt hva jeg forventet når han bare lå der for 3 mnd siden [emoji54]
![]()
Satser på at det er maks 2 uker igjen da [emoji16]Tviler godt egentlig... [emoji14]
Er lik mamma. Sånn.. På alle måter. Hun gikk 37, 38 og 38 uker. Og fortere og fortere... Hhv, 8, 5 og 3 timer med fødsel.
Så.. Overtid er jeg IKKE forberedt på, gitt.
Kjempegodt å være ferdig da jaGodt å være ferdig med legen . Hadde mannet meg litt opp til det skal jeg være ærlig![]()
Hvor store har de blitt nå?Er hos mamma nå og hjelper hunHundevakt
![]()
Ja for tenk om mammaen satte seg ned og slapp av litt [emoji23]Kan ikke være på latsiden vet du [emoji23] Må opp og frem !
Åh så utrolig kjedelig. Da blir man sur altså2 timer forsinket siden teite Google maps ville sende oss med båten til Larvik selv om vi spesifikt se vil ville over Malmø.
Kjørte feil vei et godt stykke
En kopp og ett innlegg annenhver? [emoji23]Hmm dilemma, være her inne eller vaske opp?
Haha.. Mer ubehagelig enn vondt da.AUCH [emoji33]
Syns jeg også. Men sånn ellers var ikke sesongen sånn super. Men måtte jo ses liksom [emoji23] Og kommer det mer. Ser jeg jo. For MÅ jo [emoji23]Mhm, men de kan gjerne ha spilt inn en del synd jeg [emoji23]