Høres lurt ut, blir vel ikke lettere for deg dag for dagSlappe av og skravle. Vondt i føttene, jeg. [emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres lurt ut, blir vel ikke lettere for deg dag for dagSlappe av og skravle. Vondt i føttene, jeg. [emoji33]
Ta litt majones eller remulade på, og legg ved litt brokkoli, så ser det så fancy ut atteee [emoji14]Joda så fancy er det ikke![]()
Herlig å sløve da [emoji16]Ingen planer!
Blir nok bare å rydde litt i huset eller hagen. Men ikke noe før mannen er hjemme fra jobb! Til da sløver jeg!![]()
Mmmm det er godt [emoji16]Hmm hjemmelaget fiskegrateng kanskje
Nei.. Ikke egentlig. Var oppe og gikk litt rundt på lørdag (familielørdag på nærbutikken).. Også var det litt temperatur både den dagen og dagen før.. Så.. Helt gåen i beina og kroppen da. :SHøres lurt ut, blir vel ikke lettere for deg dag for dag
Det er forståelig, men snart ferdig nå [emoji16]Nei.. Ikke egentlig. Var oppe og gikk litt rundt på lørdag (familielørdag på nærbutikken).. Også var det litt temperatur både den dagen og dagen før.. Så.. Helt gåen i beina og kroppen da. :S
Tåler ingenting.
Veeeldig. 36+0 i dag! Så.. Antar egentlig at jeg ikke går mer enn tre uker egentlig.. (absolutt maks 6 uker, men.. Tviler på mer enn 3..) Også kan han jo komme når som helst egentlig..Det er forståelig, men snart ferdig nå [emoji16]
Det var jegDet blir det nok bra [emoji16]
Hvem av dere var hos legen da?
Hm ja fristende. Burde ha fisk. Lurer på å lage fiskegratengBestille middag? [emoji6]
Hehe går fortIkke ni mnd helt enda men klatrer som en helt og går rundt møblene, ikke helt hva jeg forventet når han bare lå der for 3 mnd siden [emoji54]
![]()
Helst vente en uke, men han er jo så og si ferdig nå [emoji16]Veeeldig. 36+0 i dag! Så.. Antar egentlig at jeg ikke går mer enn tre uker egentlig.. (absolutt maks 6 uker, men.. Tviler på mer enn 3..) Også kan han jo komme når som helst egentlig..
Hehe sant.skal ikle mer tilTa litt majones eller remulade på, og legg ved litt brokkoli, så ser det så fancy ut atteee [emoji14]
Det er detMmmm det er godt [emoji16]
Ja. Men han kan godt ploppe ut på dagen om ei uke altså... [emoji85]Helst vente en uke, men han er jo så og si ferdig nå [emoji16]
Spennende nå fremover [emoji7]
Herremåltid da, vet du [emoji23]Hehe sant.skal ikle mer til![]()
Får du god hjelp da?Det var jeg
Ja fisk er best å lage selv [emoji4]Hm ja fristende. Burde ha fisk. Lurer på å lage fiskegrateng
Ja i mnd og 12 dager [emoji14] hahaOi, så spennende!Startet nedtellingen for nr 2 da?
![]()
Ja gjør det, skjønner ikke hvor tiden går daHehe går fort