Skravletråd JULI ❤

Da er vi mer eller mindre ferdig pakket :)

Jeg også. Aldri likt Pearl Harbour heller... Liker ikke alle skuespillerne [emoji23] Kresen.no [emoji56]
Ikke sett, men høres ikke ut som min greie. [emoji14]

Ikke sett, men høres ikke ut som min greie. [emoji14]
Krigsfilm. Er jo basert på sann historie da. Men Ben Affleck er ikke en skuespiller jeg er superfan av gitt [emoji14] Og da frister det lite. Også syns jeg den ble skikkelig kjedelig.

Vil jeg se delvis krig med drama setter jeg på Forrest Gump [emoji7] Den er fin den [emoji7]

Krigsfilm. Er jo basert på sann historie da. Men Ben Affleck er ikke en skuespiller jeg er superfan av gitt [emoji14] Og da frister det lite. Også syns jeg den ble skikkelig kjedelig.

Vil jeg se delvis krig med drama setter jeg på Forrest Gump [emoji7] Den er fin den [emoji7]
Altså. Jeg har hørt om pearl harbor.. Derfor jeg ikke synes det høres ut som min greie. Jeg haaaater krigsfilmer [emoji14]
Er så kjedelig..

Altså. Jeg har hørt om pearl harbor.. Derfor jeg ikke synes det høres ut som min greie. Jeg haaaater krigsfilmer [emoji14]
Er så kjedelig..
Jeg er trøtt og tar alt bokatavlig og i blonde øyeblikk i dag [emoji23][emoji23][emoji23] Sooorry [emoji14]

Fant meg ett nytt spill... Sånn der kokkespill med Gordon Ramsay som kjefter/komplimenterer. Joda. Hekta [emoji23]

Back
Topp