Skravletråd JULI ❤

Jeg er enug jeg da for jeg skjønner ikke hvordan det kan skje jeg heller. Bryr ikke folk seg lenger
Folk gjør ikke det, nei.. Veldig lett å si "dette angår ikke meg"..

Det er akkurat det. Folk DRITER I DET, når det ikke angår dem. Unnskylder seg med at "hun er sikkert med på det", "noen andre passer nok på" etc.
Så selvsagt kan det skje rett ved folk..

Og ellers, så kan jo kompiser ha stått rundt og blokkert utsikten.. Eller andre ting. Er ikke så vanskelig..

Jeg blir bare så sur når folk hinter til at man lyver om voldtekt. Jeg har ikke opplevd sånn selv, men jeg kan tenke meg at det ville føltes mye verre å ikke bli TRODD..
Jeg leser det viktelig ikke som at de mendr hun lyver men som at de ikle skjønner at ingen reagerer

Jeg leser det viktelig ikke som at de mendr hun lyver men som at de ikle skjønner at ingen reagerer
Da tolker du det finere enn meg.. :/

Det er akkurat det. Folk DRITER I DET, når det ikke angår dem. Unnskylder seg med at "hun er sikkert med på det", "noen andre passer nok på" etc.
Så selvsagt kan det skje rett ved folk..

Og ellers, så kan jo kompiser ha stått rundt og blokkert utsikten.. Eller andre ting. Er ikke så vanskelig..

Jeg blir bare så sur når folk hinter til at man lyver om voldtekt. Jeg har ikke opplevd sånn selv, men jeg kan tenke meg at det ville føltes mye verre å ikke bli TRODD..
Husk at Facebook er den største samlingen av netttroll og idioter og folk som backer up folk uten å vite hva de sier seg enig i....

Bare for å lage kvalme:(

Husk at Facebook er den største samlingen av netttroll og idioter og folk som backer up folk uten å vite hva de sier seg enig i....

Bare for å lage kvalme:(
Jo. Og kommentarfeltet på nettaviser.. Men likevel..

Fortsett gjerne! *hive inn et innlegg*

Jeg er sjukt sliten i dag. Herregud. [emoji14]
Henger meg på den. Måtte drasse med gubben og baby på 5 butikker for å finne en shorts til gubben...

Tivoliet var 70% gratis men ingen aktiviteter for barn under 3 år :( men fra 3 år til 12 år...

God morgen folkens. Nok en ny travel dag er i gang. Straks kjøre mannen avgårde til en plass. Så hjem og stelle meg og ungene. Så kommer pappa og henter oss. Kjører neg til kaien. Så tar han med barna hjem til seg og mamma for natta. Jeg møter mannen i byen da hvor ferden videre går til utepub på kaien, også med buss videre til jobben til mannens store sommerfest. Egne kokker og egen bar. Blir nok veldig bra. God underholdning og live musikk.

Så da forsvinner hele min dag. Spesielt siden mannen akkurat vekka meg helst [emoji23]
Høres ut som det blir veldig koselig da :D

Flere som har akrevet det samme så jeg tviler folk menee gun gjør det på gøy
Får håpe ikke det i alle fall... Men kunne vært bedre formulert, hos mange. Florerer gjerne av dumme holdninger og tåpskap på slike kommentarfelt. Morsomt av alt, hvordan enkelte klarer blande inn at det er "muslimene sin feil", uansett hva det gjelder.. :S

Henger meg på den. Måtte drasse med gubben og baby på 5 butikker for å finne en shorts til gubben...

Tivoliet var 70% gratis men ingen aktiviteter for barn under 3 år :( men fra 3 år til 12 år...
Aw, ingenting til de minste??

Back
Topp