Skravletråd JULI ❤

Fortsett gjerne! *hive inn et innlegg*

Jeg er sjukt sliten i dag. Herregud. [emoji14]

God morgen folkens. Nok en ny travel dag er i gang. Straks kjøre mannen avgårde til en plass. Så hjem og stelle meg og ungene. Så kommer pappa og henter oss. Kjører neg til kaien. Så tar han med barna hjem til seg og mamma for natta. Jeg møter mannen i byen da hvor ferden videre går til utepub på kaien, også med buss videre til jobben til mannens store sommerfest. Egne kokker og egen bar. Blir nok veldig bra. God underholdning og live musikk.

Så da forsvinner hele min dag. Spesielt siden mannen akkurat vekka meg helst [emoji23]
Kos deg

Når dattera mi si venninne kommer fra Oslo med hele familien. Også spør de om hu kan sove her hele tiden... Om 2 uker. Når pappa i hus endelig tar ferie. Da må man si nei vei. En dag er liksom greit. Men vi reiser jo gjerne avgårde på sparket også vi når han har ferie. Syns nesten det er litt frekt. De må jo uansett ordne seg når de tar ferie her en familie på 6 liksom.

Da hadde jeg pent sagt nei[emoji15] synes det var ganske uhøflig i grunn!

35 min å skravle litt på. Så er det over og ut. Er på ferja nå. Og ser ingen kjentfolk til nå [emoji14] De andre tok en småbåt. Jeg blir båtsyk av småbåter og bølger. Ferje er bedre [emoji23][emoji23][emoji23]

Da er dere vel framme nå[emoji1]

Hørtes artig ut[emoji1]
Njæu.
Gøy for unga håper jeg. Sikkert trivelig ellers også, men jeg er ikke i noe super form for tiden. Møtte mest opp for å støtte lokalsamfunnet, og for L sin del.
(ja, og litt fordi jeg trenger komme meg ut av stolen min i blant, for kjenner depresjonen snike seg nær innimellom..)

Blir så sur..
Lest saken om hun jenta som ble voldtatt på festival i Sverige...?
Også i kommentarfeltet på fb, "nei, dette forstår jeg ikke hvordan kan skje, det er jo andre folk der".

Herregud. Det er neppe SÅ populært å stå frem som voldtektsoffer at man gjør det på gøy...! [emoji35][emoji35]

En utrolig tragisk sak[emoji20]
Slike kommentarer er så dustete[emoji35]

Når dattera mi si venninne kommer fra Oslo med hele familien. Også spør de om hu kan sove her hele tiden... Om 2 uker. Når pappa i hus endelig tar ferie. Da må man si nei vei. En dag er liksom greit. Men vi reiser jo gjerne avgårde på sparket også vi når han har ferie. Syns nesten det er litt frekt. De må jo uansett ordne seg når de tar ferie her en familie på 6 liksom.
Om dere har planer sier du såklart nei

En utrolig tragisk sak[emoji20]
Slike kommentarer er så dustete[emoji35]
Ja, synes sånt er tragisk.. Men godt at hun står frem..!
Og ja.. Blir så sur..!

Blir så sur..
Lest saken om hun jenta som ble voldtatt på festival i Sverige...?
Også i kommentarfeltet på fb, "nei, dette forstår jeg ikke hvordan kan skje, det er jo andre folk der".

Herregud. Det er neppe SÅ populært å stå frem som voldtektsoffer at man gjør det på gøy...! [emoji35][emoji35]
Jeg er enug jeg da for jeg skjønner ikke hvordan det kan skje jeg heller. Bryr ikke folk seg lenger

Back
Topp