I dag kom også finværet hit [emoji4]
Så deilig[emoji1]
Når kommer dere hjem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag kom også finværet hit [emoji4]
Vært på familielørdag på nærbutikken her. Dattera fikk tatt litt hesteridning og sånt.![]()
Også spiste vi is. Nå føler jeg at jeg har gjort nok for dagen..
Kos degGod morgen folkens. Nok en ny travel dag er i gang. Straks kjøre mannen avgårde til en plass. Så hjem og stelle meg og ungene. Så kommer pappa og henter oss. Kjører neg til kaien. Så tar han med barna hjem til seg og mamma for natta. Jeg møter mannen i byen da hvor ferden videre går til utepub på kaien, også med buss videre til jobben til mannens store sommerfest. Egne kokker og egen bar. Blir nok veldig bra. God underholdning og live musikk.
Så da forsvinner hele min dag. Spesielt siden mannen akkurat vekka meg helst [emoji23]
Når dattera mi si venninne kommer fra Oslo med hele familien. Også spør de om hu kan sove her hele tiden... Om 2 uker. Når pappa i hus endelig tar ferie. Da må man si nei vei. En dag er liksom greit. Men vi reiser jo gjerne avgårde på sparket også vi når han har ferie. Syns nesten det er litt frekt. De må jo uansett ordne seg når de tar ferie her en familie på 6 liksom.
Takk set sammeHa en fin dag ! [emoji274]
Tviler vel på detTrekkes det i dag mon tro?![]()
Det tror jeg påKost oss veldig![]()
35 min å skravle litt på. Så er det over og ut. Er på ferja nå. Og ser ingen kjentfolk til nå [emoji14] De andre tok en småbåt. Jeg blir båtsyk av småbåter og bølger. Ferje er bedre [emoji23][emoji23][emoji23]
Her er det for varmtJuli!!
Sommer!!
Vel, i går var det sommer.
I dag er det 13 grader
Njæu.Hørtes artig ut[emoji1]
Uke 28Når er det Da?
Bare pakkingDet skal vihva står på timeplanen deres?
Blir så sur..
Lest saken om hun jenta som ble voldtatt på festival i Sverige...?
Også i kommentarfeltet på fb, "nei, dette forstår jeg ikke hvordan kan skje, det er jo andre folk der".
Herregud. Det er neppe SÅ populært å stå frem som voldtektsoffer at man gjør det på gøy...! [emoji35][emoji35]
Om dere har planer sier du såklart neiNår dattera mi si venninne kommer fra Oslo med hele familien. Også spør de om hu kan sove her hele tiden... Om 2 uker. Når pappa i hus endelig tar ferie. Da må man si nei vei. En dag er liksom greit. Men vi reiser jo gjerne avgårde på sparket også vi når han har ferie. Syns nesten det er litt frekt. De må jo uansett ordne seg når de tar ferie her en familie på 6 liksom.
Legger bare inn et innlegg, i tilfelle du ønsket fortsette [emoji28][emoji106]
Ja, synes sånt er tragisk.. Men godt at hun står frem..!En utrolig tragisk sak[emoji20]
Slike kommentarer er så dustete[emoji35]
Jeg er enug jeg da for jeg skjønner ikke hvordan det kan skje jeg heller. Bryr ikke folk seg lengerBlir så sur..
Lest saken om hun jenta som ble voldtatt på festival i Sverige...?
Også i kommentarfeltet på fb, "nei, dette forstår jeg ikke hvordan kan skje, det er jo andre folk der".
Herregud. Det er neppe SÅ populært å stå frem som voldtektsoffer at man gjør det på gøy...! [emoji35][emoji35]
Fortsett gjerne! *hive inn et innlegg*
Jeg er sjukt sliten i dag. Herregud. [emoji14]
Yey bra detJepp...[emoji849] siste jobbehelg før ferie...bare 3 arbeidsdager igjen til uka[emoji2]