Skravletråd JULI ❤

Tar gjerne mot sånn kanskje 7-8 av dine grader så blir der bedre begge steder?
Du kan få 2 herfra også. Ikke dødelig varmt her i dag, men jeg trenger dem ikke. [emoji14]

Ikke rart det :D Er spennende :) Vi har dessverre ikke rideklubber her vi bor. Ellers hadde jeg tatt mine der. :)
Jeg skulle veldig ha kunnet ridd selv jeg. Liker hester, liker å ri.. Men.. Er ikke så mye rundt her..

Tenkte så et lite frø hos mamma. De kan jo få seg hest :D
De steller jo med sauene hver dag hele året likevel, ikke noe problem å ta en hest i samme slengen? ;)

Jeg skulle veldig ha kunnet ridd selv jeg. Liker hester, liker å ri.. Men.. Er ikke så mye rundt her..

Tenkte så et lite frø hos mamma. De kan jo få seg hest :D
De steller jo med sauene hver dag hele året likevel, ikke noe problem å ta en hest i samme slengen? ;)
Du skulle tro [emoji14] Prøvde den på farfar. De hadde sauer. Men hester kunne han ikke ha for de ødela jorda så veldig. Eller marka [emoji14] De var så tunge og slikt visstnok [emoji28] Hadde rideskole her inne når jeg var lita da. Så jeg har gått. Men ting forsvinner visst etterhvert

Folk er så rare. Jeg forstår ikke helt, hvor henter de sine sosiale normer..?
Aaaner ikke. Men. De får ordne seg selv. Så kan selvsagt hu og eldste være med hverandre på dagtid og slikt da. Og om det passer en dag kan hu få lov å sove over. Men jeg vil ikke binde oss når vi endelig skal ha ferie sammen som en familie :)

35 min å skravle litt på. Så er det over og ut. Er på ferja nå. Og ser ingen kjentfolk til nå [emoji14] De andre tok en småbåt. Jeg blir båtsyk av småbåter og bølger. Ferje er bedre [emoji23][emoji23][emoji23]

Du skulle tro [emoji14] Prøvde den på farfar. De hadde sauer. Men hester kunne han ikke ha for de ødela jorda så veldig. Eller marka [emoji14] De var så tunge og slikt visstnok [emoji28] Hadde rideskole her inne når jeg var lita da. Så jeg har gått. Men ting forsvinner visst etterhvert
Mamma har hatt hest før, da. Så får bare se [emoji56]
Prøvd meg på den før, da. Haha... Men skader ikke prøve igjen [emoji14]

Aaaner ikke. Men. De får ordne seg selv. Så kan selvsagt hu og eldste være med hverandre på dagtid og slikt da. Og om det passer en dag kan hu få lov å sove over. Men jeg vil ikke binde oss når vi endelig skal ha ferie sammen som en familie :)
Nei, altså.. Vi heller planlegger jo gjerne ikke ferien i detalj hele tiden.. Kan fort bli.. "Kanskje vi skal dra DIT nå til helga?".
Sover de over, blir det fort deres ansvar. Altså. At ungen skal få mat, finne på ting.. Alt. Kan ikke sende ungene på FERIE til venner sånn.. Det.. Synes jeg er rart..

Mamma har hatt hest før, da. Så får bare se [emoji56]
Prøvd meg på den før, da. Haha... Men skader ikke prøve igjen [emoji14]
Tvitvi da [emoji14] Min søster hadde hest. Men som lastebilsjåfør ble det derimot vanskelig å holde en hest [emoji14] Om hu blir å være hjemme håper jeg hu kjøper ny [emoji14]

35 min å skravle litt på. Så er det over og ut. Er på ferja nå. Og ser ingen kjentfolk til nå [emoji14] De andre tok en småbåt. Jeg blir båtsyk av småbåter og bølger. Ferje er bedre [emoji23][emoji23][emoji23]
Hvor skal du?

Tvitvi da [emoji14] Min søster hadde hest. Men som lastebilsjåfør ble det derimot vanskelig å holde en hest [emoji14] Om hu blir å være hjemme håper jeg hu kjøper ny [emoji14]
Her er stefaren min uføre.. Og mamma er foreløpig i perm, men hadde variasjon i dag/kveldvakt i jobben og..
Også er vi gjerne flere som kan ta et tak ellers også, om det skulle være behov.
Så.. Er jo alltids noen som kan dra bort dit og stelle.

Her er stefaren min uføre.. Og mamma er foreløpig i perm, men hadde variasjon i dag/kveldvakt i jobben og..
Også er vi gjerne flere som kan ta et tak ellers også, om det skulle være behov.
Så.. Er jo alltids noen som kan dra bort dit og stelle.
Du får bare argumentere bra hører jeg [emoji14]

Du får bare argumentere bra hører jeg [emoji14]
Haha.. Jaa.. Prøvd meg på.. "ville det ikke vært PRAKTISK å ha med hest oppigjennom skogen her når dere må lete etter sauene??". [emoji14]

Jupp :) Innimellom greit. For man blir edru igjen på turen hjem da [emoji23][emoji23]
Jajaja [emoji28]
Høres både slitsomt ut, med såpass reisevei, men også litt koselig ut. Sånn sett.

Haha.. Jaa.. Prøvd meg på.. "ville det ikke vært PRAKTISK å ha med hest oppigjennom skogen her når dere må lete etter sauene??". [emoji14]
Hahaha [emoji23] Høres veldig praktisk ut når man skal jage de oppover/nedover [emoji14]

Jajaja [emoji28]
Høres både slitsomt ut, med såpass reisevei, men også litt koselig ut. Sånn sett.
Er kun 40 min reisevei altså. Helt edru blir man ikke [emoji14] Men de holder på å bygge undersjøisk tunnel. Så da blir det vel å busse oss frem og tilbake [emoji23]

Back
Topp