♡ Skravletråd JUNI ♡

Er helt perfekt det [emoji6]
Yngste mi kom sånn 37+noe. Sånn bortsett fra timingen, jeg skulle gjerne hatt en uke senere = 2016, så er jeg enig i at det er passe lenge

Blir så redd for å være.. tuppete hysterisk hønemor [emoji28] men de liker at folk er føre var på sykehuset da. Fikk skryt i dag [emoji108]
Bedre at du ringer, enn at det skjer noe..
De er flink til å ta en godt i mot [emoji173]️

Ja, selvsagt. Og i det store bildet betyr ikke to uker noen ting for DEG. Når man har født liksom..
Menmen. Er visst noe med at babyen ofte sender klarsignal for at fødselen skal starte....? Liksom. Både kropp og baby sender signaler.. Så, de er vel OFTEST ferdige når de kommer ut.. Er unntak med prematur gjerne..
(men mi var helt perfekt 35+4, så.. Kunne født uten sykehus uten at hun ville dratt noe skade av det..)
Godt det da [emoji4] ikke alltid man er så heldig [emoji4]

Urettferdig at jeg skal stresse med alt syns jeg[emoji85]
Ikke sant. Du skulle sett trynet til min da han misforstod "... Vannet som går".
Jeg snakka om oppvaskmaskinen jeg, da.

Jeg kjøpte på tgr forrige helg.. Og samboer har rota den bort allerede..!
Samboeren her kjøpte seg nyeste Samsung. Den er det annen ledning på [emoji106] så nå har jeg aaaalle de vanlige ledningene for meg selv. Ja også bruker vi dem til nettbrettene våre da.

Trenger jo ikke hate å lage mat pga det da, dårlig unnskyldning tilogmed så lenge etterpå [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha, det verste var at jeg skulle jo ikke bli kokk, jeg skulle egentlig gått på konditorlinjen på Kongsvinger.. Men så møtte jeg en gutt fra Tynset, og han trakk meg opp dit og kokkeskolen i stedet.... Og så ble det slutt etter en uke [emoji23][emoji23]
Så da var jeg stuck der da [emoji23]

Huff ja det husker jeg faktisk! Utrolig frekt! Og hvorfor jobber hun? Kan hun ikke heller ta fri også kan dere bare bli ferdig med det også få flere dager hjemme? Synd å "ødelegge" ferien!
Fordi hun får ikke fri før andre uka i august, pga ny sjef og noe overlapping og noe greier. Og i august jobber jeg. Og mannen. Hun begynner på ferie når mannen går av ferie.

Mannen skal få være sammen med oss på sykehuset helt til vi skal hjem [emoji87] hvis hun ikke kommer mye før tida og vi blir der leeenge da.
Ah, nei det har ingen av oss interesse av. Dessuten, jeg har ei datter fra før av. Greit at hun ikke skal være med på fødsel, men kan ikke bare lempe henne bort til fordel for lillebror liksom...

Yngste mi kom sånn 37+noe. Sånn bortsett fra timingen, jeg skulle gjerne hatt en uke senere = 2016, så er jeg enig i at det er passe lenge
Jenta mi kom nesten 17 mai [emoji23] de er flinke til å nesten komme på viktige dager syns jeg [emoji6]

Back
Topp