Blir så redd for å være.. tuppete hysterisk hønemor [emoji28] men de liker at folk er føre var på sykehuset da. Fikk skryt i dag [emoji108]Jaa, bra det. Kjekt egentlig med lavterskel. Man kan ringe for å høre bare... Ingen som blir sure eller så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir så redd for å være.. tuppete hysterisk hønemor [emoji28] men de liker at folk er føre var på sykehuset da. Fikk skryt i dag [emoji108]Jaa, bra det. Kjekt egentlig med lavterskel. Man kan ringe for å høre bare... Ingen som blir sure eller så.
Jupp med fungerende app og altJa var nok sikkert flere veldig aktive da
De gjør det nå virker det som i allefall. Men vet aldri på neste time [emoji14]Huff, håper de tar godt vare på deg [emoji173]
Skal få oppdatering etter hvert. Kan jo dra pute og dyne ned hit om ikke annet [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] kommer du deg opp da?
Greit når man kan bruke de små og hjelpe dem [emoji6]Hun er god og varmOg nå med mye lavere feber ogaå.
Litt. Blir vel bedre når han er hjemme. Skal tvinge han til å se fødeavdelingen sammen med meg tror jeg.Heheh[emoji6] litt stressa mann der altså [emoji6]
Blir vel litt for hardt underlag [emoji6]Skal få oppdatering etter hvert. Kan jo dra pute og dyne ned hit om ikke annet [emoji23][emoji23]
Urettferdig at jeg skal stresse med alt syns jeg[emoji85]Godt å stresse dem litt egentlig [emoji23]
Ja, selvsagt. Og i det store bildet betyr ikke to uker noen ting for DEG. Når man har født liksom..Det blir det, men bedre for baby da
Når tar han ferie?Gleder meg til mannen skal ta ferie jeg [emoji16]
Er visst i mål såDet er jo det da
Og tror dere andre har skravlet nok
I følge mine beregninger har vi klart det, [emoji16]Huff jeg også, skulle gjerne fått ca tall nå
Helt fælt her.. Like lyst kl 02.00 som 12.00. (i alle fall på dager uten særlig sol)Ganske lyst enda her og.
Mannen skal få være sammen med oss på sykehuset helt til vi skal hjem [emoji87] hvis hun ikke kommer mye før tida og vi blir der leeenge da.HAHA! Ja, like greit det [emoji23]
Samboer blir ikke å være borte så lenge hjemmefra, så jeg orker egentlig ikke ofre en tanke på de dyra. [emoji14]
Frister kanskje når man nærmer seg termin og overtid da.Hahaha
Jeg har gjort det i år etter år.Vel, godt dere har fått satt av litt pratetid i alle fall..
Kjedelig med ferien. Tror ikke jeg heller ville taklet å bo på folk i to uker gitt.. Får nok etter to dager egentlig, før jeg må trekke meg tilbake...
Herlig det [emoji173]️[emoji173]️Det ble mye mat, han er flink å lage mat mannen min.
Tror ikke du skal drive å pille inni der [emoji6]Tror han er blidere nå [emoji23]
Kommer hjem igjen i morgen..
Prøver sjekke selv, merker jeg er blitt mykere i alle fall.. Men finner ikke ut hvor den åpninga evt skulle vært. Er nok bortgjemt enda![]()
Whaaat! Hurra [emoji2][emoji2][emoji2]Ser ut til at vi har klart det med 471 på 2354 og 64 på 0004 [emoji6][emoji6]