♡ Skravletråd JUNI ♡

Jaa, bra det. Kjekt egentlig med lavterskel. Man kan ringe for å høre bare... Ingen som blir sure eller så.
Blir så redd for å være.. tuppete hysterisk hønemor [emoji28] men de liker at folk er føre var på sykehuset da. Fikk skryt i dag [emoji108]

Det blir det, men bedre for baby da
Ja, selvsagt. Og i det store bildet betyr ikke to uker noen ting for DEG. Når man har født liksom..
Menmen. Er visst noe med at babyen ofte sender klarsignal for at fødselen skal starte....? Liksom. Både kropp og baby sender signaler.. Så, de er vel OFTEST ferdige når de kommer ut.. Er unntak med prematur gjerne..
(men mi var helt perfekt 35+4, så.. Kunne født uten sykehus uten at hun ville dratt noe skade av det..)

HAHA! Ja, like greit det [emoji23]
Samboer blir ikke å være borte så lenge hjemmefra, så jeg orker egentlig ikke ofre en tanke på de dyra. [emoji14]
Mannen skal få være sammen med oss på sykehuset helt til vi skal hjem [emoji87] hvis hun ikke kommer mye før tida og vi blir der leeenge da.

Vel, godt dere har fått satt av litt pratetid i alle fall..
Kjedelig med ferien. Tror ikke jeg heller ville taklet å bo på folk i to uker gitt.. Får nok etter to dager egentlig, før jeg må trekke meg tilbake...
Jeg har gjort det i år etter år.

Da vi var på bryllupsreise s mannen at sånn ferie (="Syden") kunne jeg kanskje få hvert femte år.

Jeg innså i kveld at en vestlig grunn til at vi nå har vært gift i ti år uten en sånn skyldes at vi for sju år siden overtok en hund
Som han har vesentlig større kvaler for å sette igjen hos sin mor/søster enn jeg visste. For hun (hunden altså) liker det ikke. Og stadig mindre med årene tror jeg. Og syter og klager en god del. Så dagstur til hunderfossen får hun klare seg, men tre dager i dyreparken ble for lenge å sette henne igjen. Så ei uke i varme strøk skjer ikke så lenge hun lever.

Vel. Hunden er 14 år

Ser ut for at vi manglet 150 innlegg her for å rekke de 25 000 før midnatt i skravletråden.. MEN, jaggu ikke langt unna det da! :D

Back
Topp