Ja det stemmer sikkert [emoji6]403 innlegg i dag på meg? Kan dét stemme..??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det stemmer sikkert [emoji6]403 innlegg i dag på meg? Kan dét stemme..??
HAHA! Ja, like greit det [emoji23]Vurderer å sette opp dådyrøyne til svigers jeg [emoji85] noen må jo mate katta, kan jo likså godt dra moppen over gulvene [emoji85]
Jeg har skjøteledning...Får det når jeg går flyttet lillegutt men senga hans er i veien [emoji38]
Huff ja det husker jeg faktisk! Utrolig frekt! Og hvorfor jobber hun? Kan hun ikke heller ta fri også kan dere bare bli ferdig med det også få flere dager hjemme? Synd å "ødelegge" ferien!Vel. Ja. Og nei. Og jo. Og svigermor er sikkert ikke happy for at vi ikke blir enda lenger. Hun er uten tvil ekstrovert. Og bor alene.
Hun jobber når vi er der, så hun synes hun får for lite tid med oss, og alt mindre enn å dra hjem dagen dødejeg skal på jobb (og vi skal hjem et par dager før) medfører mental og emosjonell utpressing og i fjor tok hun det via ungene men da satte mannen foten ned. Hardt. Vi voksne bestemmer og vi skal hjem sa han, da hun lurte på om vi ikke ville være lenger, var de ikke glad i henne, kanskje? Ufint. Veldig
Greia er at vi bor hos henne og besøker svigerfar den første uka, så reiser han bort så da har vi kanskje noen litt roligere dager andre uka. Og jeg mente det var tid nok til å reise bort mens han mener det er lite tid. Og vi ser min familie hele året og hans bare disse ukene, så... Jada... Det blir sånn
Men neste år....
Klart det gjør [emoji16]Håper virkelug det hjelper
Mhm nettopp sånn [emoji4]Åja, sånn ja [emoji23]
Skal han ha se to ukene ved fødsel? Alle har rett på det. Men ikke alle får lønn og da er det ikke alltid de tar det.Joda, og er mest i førsten jeg tenker på og når jeg er alene... Sambo her jobber mye sent og da er det jo greit å ha mye lettvint for meg når jeg mest sannsynlig er mye alene både til lunsj og middag [emoji13][emoji13] og sambo lager ikke mat så blir han som får passe baby mens jeg lager mag evt.. [emoji23] [emoji23]
Skal bestille på wish i morgen [emoji85]Må.få lengre ledning [emoji13]
Skulle bare ønske de skjønte det, dessuten viktig at man snakker morsmålet sitt til snuppa så hun hører forskjelleneSkjønner deg.
Ja gjør det. Mulig vi klarer det likevel [emoji6]Trenger masse folk
Noe sånn.Hihi, gal rekkefølge [emoji23]
JaaFår satse på det, ellers får du finne noen varmeflasker [emoji4]
Ja, kan jo det. Blir noen lange uker når man passerer datoen etter første antar jeg.Det er det så absolutt, første kom 37+0 andre 39+0 så kan jo gå den veien også [emoji54]
Håper det.Kommer seg nok etterhvert [emoji6]
Ledningen blir for nærme lille krabatenJeg har skjøteledning...
Men rekker det akkurat ikke.Nei vi gjør ikke der
Haha, nei den satt langt inne [emoji23][emoji23]Nettopp tilogmed hun vil ikke kunne tro at du har gått og lært å lage mat [emoji23]
Jeg synes det har gått fort [emoji13]Gjorde det da
Ja, nå er det nok flere da [emoji28][emoji28]Ja det stemmer sikkert [emoji6]