♡ Skravletråd JUNI ♡

Hvordan gikk det? Var alt bra? [emoji4]
Alt er bra med baby! Blodtrykket mitt er høyt (har hypertensjon fra før graviditeten) så blir litt mer medisin og mange flere kontroller fram mot fødsel nå.. men baby har det fint der hun er og jeg har ingen andre tegn på svangerskapsforgiftning enda. [emoji4]

Åja.... Vet ikke om de har kjøpt hverandre eller hva, ikke følgt med[emoji23][emoji23]

Hmm, okay.. Er kanskje ikke så lett med barn heller kanskje [emoji6] her er vi nesten alt spisende[emoji6].

Vurderer matkasse eller handle i matbutikk på nett de første ukene etter lille kommer så jeg slipper å handle[emoji23][emoji23][emoji6][emoji6]
Da er sikkert matkasse fint for dere. Man får prøvd en del ting vi ikke har til vanlig. Testet noen råvarer vi ikke er kjent med (denne uken bimi) vi har tatt søtpotet inn i vår matlaging takket være matkassene.

Så av og til har vi en bare fordi det er bra for oss.

Men denne uken passet dårlig. Menmen.

Vi har bare tre dager i uka for vi vil lage taco og pizza og ha frihet. Men du får kjøpt fem dagers kasser, tillegg som Taco eller pizzakasse, grillkasse, og også brød&pålegg&melk-kasse. Også får vi fruktkasse.

Lurt å ha backup. Evt rett og slett kjøpe inn middagen til i morgen også?

Vi skal videre denne uka ha burgere vi skal lage selv. Det tror jeg blir godt om jeg slipper coleslaw som jeg har lyst å like men virkelig ikke gjør. Ja. Også legger jeg nok ikke løk i min burger. Men salat og tomat skal jeg ta.
Også skal vi steke potetbåter til.
Tilpasset litt ang hva jeg har i burgeren høres dette ut som min favoritt.

Og noe med svinenakke som skal stekes i strimler og serveres med nudler og diverse grønnsaker. Stekt hjertesalat og noe greier.

Men torsdag har vi "liksom st hans" i fjæra med slekta (for vi droppet det i regnet på fredag) så da planlegger jeg grillspyd så vi får vurdere holdbarheten på råvarene og se hvordan det blir.

Av og til har vi godt av en matkasse. Bare ideelt sett uker mannen faktisk kommer hjem til vanlig tid
Dere er flinke da :) Jeg var flinkere før. Men etter mannen begynte jobbe hjemme syns jeg det er verre å handle for ei uke. For mannens matlyst går så perioder. Som regel spiser han det han får da. Men tror vi er litt matleie også. Derfor prøver jeg nye ting. Som går til helvete [emoji23][emoji23]

Alt er bra med baby! Blodtrykket mitt er høyt (har hypertensjon fra før graviditeten) så blir litt mer medisin og mange flere kontroller fram mot fødsel nå.. men baby har det fint der hun er og jeg har ingen andre tegn på svangerskapsforgiftning enda. [emoji4]
Så bra baby har det fint[emoji4]
Åja, høyt blodtrykk ja, det kan jo fort bli værre under graviditeten [emoji4] trygt å få kontroller da, jeg har vært følt meg trygg med flere kontroller(pga bmi) [emoji4] langt er du på vei? [emoji4]

Da er sikkert matkasse fint for dere. Man får prøvd en del ting vi ikke har til vanlig. Testet noen råvarer vi ikke er kjent med (denne uken bimi) vi har tatt søtpotet inn i vår matlaging takket være matkassene.

Så av og til har vi en bare fordi det er bra for oss.

Men denne uken passet dårlig. Menmen.

Vi har bare tre dager i uka for vi vil lage taco og pizza og ha frihet. Men du får kjøpt fem dagers kasser, tillegg som Taco eller pizzakasse, grillkasse, og også brød&pålegg&melk-kasse. Også får vi fruktkasse.
Hmmm, blir nok det da tenker jeg [emoji6] hvertfall prøve [emoji16] uuuu, har de grillkasse og[emoji16][emoji7] mye varianter da[emoji16][emoji122]

Så bra baby har det fint[emoji4]
Åja, høyt blodtrykk ja, det kan jo fort bli værre under graviditeten [emoji4] trygt å få kontroller da, jeg har vært følt meg trygg med flere kontroller(pga bmi) [emoji4] langt er du på vei? [emoji4]
Har vært fint fram til nå, og plutselig spratt det i været.. men er fornøyd med at jeg gikk så langt før det skjedde de på sykehuset da. Jeg er 34+5, høygravid fra i dag [emoji4][emoji4] blir vel sykehustur hver uke framover nå da, men hørtes ut på legen i dag som om hun trodde ikke det ble så mange uker til baby kommer da.

Var nok godt å få sendt han en tur på hytta [emoji3] [emoji106] deilig å få fri fra furtinga[emoji6]
JA!!!

Tror han synes det var digg også. Sendte ham av gårde med ps4 og internett. Er mamma og stepappa si hytte egentlig, så samboer har ikke pleid å dra dit. Vært der en gang. Men jeg fikk litt nok av ham i går [emoji23]
Og han er strålende fornøyd hører jeg..! "Ååå så fin utsikt" etc. Så. Dit sender jeg ham nok flere ganger.

Back
Topp