Lillejulispire2017
Glad i forumet
Jeg skal på jobb. Dere må skravle på sånn at jeg har noe å svare på i kveld [emoji23]
Ha en fin dag på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på jobb. Dere må skravle på sånn at jeg har noe å svare på i kveld [emoji23]
Fylte horn og eplekakeHva skal du bake?[emoji2]
Jeg er klar for å skravle jeg, men blir ikke 600 innlegg fra meg i dag. Får ikke inn noe fra jobb i dag, så må nok trekke fra 200 eller så...Ok. I så fall tok jeg drøyt 2 kvoter.
Hvor mange er klare for å påta seg en kvote eller tre i dag da? I kjører på for 6000 i dag også. Sant?
Bra derHei hei og god morgen [emoji4]
Nop.
Gjennom
God morgennydelig vær så stikker snart ut
![]()
Hehr bra du fikk noeMannen hentet en brødskive![emoji28]
Mannen våkna. Kom ned og ga meg nattakyss [emoji7] Gikk å la seg igjen![]()
Det er helt santHerligbest å passe på mens det er fint vær
![]()
Det er jo bra det[emoji4]
600 blank [emoji6]Hva endte du på?[emoji1]
Det pissregner. Vi har lite melk og ungene har snart spist frokost, men de skal på sfo og bhg i dag og jeg har lovet å kjøre dem, så handler jeg litt på vei hjem.... Og vips... Kakao?Jepp
Ja. Så lenge jeg har noe mykt i ræva å sitte på
Ikke godt å si hva som gikk galt [emoji6]Hmm, men jeg kan ha vært litt sen med å poste den. Altså tatt rett før stat oppdatere seg og det er jo ca 100 mellom.hver stat på den tiden av døgnet?
Eller jeg regna feil... ;-)
Ja? Fullt lov vel![]()
Så koselig dable det noe på markedet da?
I helga har jeg vært i bursdag til en kompis av mannen, vært på besøk hos svigerinna/svigermorogså har mannen hatt sønnen sin i helgen så har fisket og vært på bowling
![]()
Så bra [emoji4]Ha en fin dag på jobbskal gjøre så godt vi kan!
Går vel over når ungen kommer tenker jeg! Takk!
Ja klarte det vi [emoji6]Så flinke dere var igår[emoji1]