Uke 11 dag 4 uten symptomer [emoji19]

Fitness mom

Andre møte med forumet
Uke 11 og dette er 4 dagen der graviditetssymptomer er borte! Frykter igjen det har gått galt... hadde ma i november!
Var på lege time i dag va ikke bare bare og få kommet på ull for og skjekke.. nei der måtte æ ta hsg prøver og se om stigning eller fall før det var vits og prøve og komme til ull.. vel så må æ bare vente å se skal ta neste blodprøve onsdag !!
Kansje æ bare e heldig at formen bare e blitt bra og det ligger enda trygt og vokser[emoji848]vanskelig tanke når man har gått gjennom ma flere gang..
Flere her som symptomer er blitt borte el bare at formen er blitt bedre??

Uke 11 og dette er 4 dagen der graviditetssymptomer er borte! Frykter igjen det har gått galt... hadde ma i november!
Var på lege time i dag va ikke bare bare og få kommet på ull for og skjekke.. nei der måtte æ ta hsg prøver og se om stigning eller fall før det var vits og prøve og komme til ull.. vel så må æ bare vente å se skal ta neste blodprøve onsdag !!
Kansje æ bare e heldig at formen bare e blitt bra og det ligger enda trygt og vokser[emoji848]vanskelig tanke når man har gått gjennom ma flere gang..
Flere her som symptomer er blitt borte el bare at formen er blitt bedre??
Er 11+4 selv i dag og merker nesten ingen symptomer lenger annet enn at jeg blir trøtt til tider. Formen er mye bedre enn tidligere!
Forstår godt at du blir bekymret pga historien din:Heartred men mest sannsynlig er alt bra med den lille, det er vanlig å miste symptomene på denne tiden:)blir du alt for bekymret ville jeg bestilt tul privat da får du med en gang :)

Har liksom aldri mistet symptomer med mine 3 gutter..gått små kvalm å dager mere kvalme gjennom hele svangerskapet med dem[emoji4]om formen bare er blitt bedre skal jeg ikke klage Kansje en jente har tatt bo i meg har 3 gutter fra før å alle samme g.symtomer[emoji4]
Takk for oppmuntrende svar[emoji254]

Her har symptomene kommet og gått noe. Når de er der er jeg stup dårlig, men så blir de borte en dag innimellom..... Jeg er 9+3 i dag.

Hadde MA i januar i uke 12. Da forsvant symptomene i uke 10+, så jeg bekymrer meg litt...
Jeg har hatt en TUL pga ivf hvor det var liv i uke 7. Skal ha en til i uke 11 som jeg nå tasser rundt og venter veldig på.....
Ikke greit å gå sånn her som jeg føler meg nå....

Kunne det være en ide og investerte i en doppler?
Jeg har vært så heldig å arve en, og det er helt fantastisk å kunne ligge hjemme og finne hjertelyd.

Krysser fingrene for at alt er bra[emoji173]️ Hører det er mange som mister symptomer rundt uke 11.

Har liksom aldri mistet symptomer med mine 3 gutter..gått små kvalm å dager mere kvalme gjennom hele svangerskapet med dem[emoji4]om formen bare er blitt bedre skal jeg ikke klage Kansje en jente har tatt bo i meg har 3 gutter fra før å alle samme g.symtomer[emoji4]
Takk for oppmuntrende svar[emoji254]
Da går vi for at det er en liten frøken inni der ! :love017

Her har også formen begynt å bedre seg... selv om jeg er litt småkvalm fremdeles... :)

Håper det bare er kroppen din som har roet seg også og at den lille har det tipptopp inni der! :D

Er 11+4 i dag selv og har plutselig i dag kvalmefri og en haug med energi etter 6 uker på sofa'n.. Fikk råd av legen om å ta b6 mot kvalmen og tok i går og i dag, så vet ikke om det er den som virker eller om det bare er tiden for mindre symptomer. Mistet i MA selv uke 11+6 for mange år siden, så skjønner følelsen din godt. Har doppler denne gangen, og det er virkelig betryggende. Anbefaler deg å skaffe en så du kan roe deg :) En enkel angelsound koster 500,- tror jeg, og du får de til halv pris og mindre, brukt :) Sjekk finn.no og facebook kjøp og salg-grupper.

Samme her, uke 11. Jordmor sa det var helt normalt å bekymre seg når man begynner å kjenne seg litt bedre. Satser på det er i skjønneste orden hos deg:)

Så greit å se at det ikke bare er jeg som er urolig. Var hos jordmor for to uker siden og fikk henvisning til TUL pga at svangerskapstegnene hadde begynt å avta. Var 11+6 da. Skal på TUL på onsdag, da er jeg 14+1. Krysser fingrene for at alt er bra.

Så greit å se at det ikke bare er jeg som er urolig. Var hos jordmor for to uker siden og fikk henvisning til TUL pga at svangerskapstegnene hadde begynt å avta. Var 11+6 da. Skal på TUL på onsdag, da er jeg 14+1. Krysser fingrene for at alt er bra.

Klart det, alt er bra til evt det blir påvist noe annet..

Dårlig at du ikke kunne få ul med en gang. Hadde første legetime sist uke da jeg var nesten 11uker på vei, fylte da ut svangerskapspapirer, sjekket blodtrykket og fikk ul med en gang for å se at alt var som det skulle. Skal tilbake denne uka å ta alle blodprøver da jeg tipper 12uker.

Ny HCG måling i dag så får vite i morgen om den er forhøyet , den første målingen var allfall høy så håper den er høyere i dag[emoji1317]skal forlange ul selv om den er steget.. vil tru det er forskjell på hvor i landet man er me tanke på og få komme til tidlig ul[emoji848]takk for alle svar[emoji4]

Hei, jeg mistet alle symptomene og de var helt borte over 1 uke. Var på ultralyd i går å plutselig i dag er ALLE tilbake [emoji28] tror nesten det var psyken som fikk meg til å tro at dette gikk galt uansett og derfor merket jeg ikke noe [emoji28] tok meg 3! Uker å få ultralyd time [emoji15]

Med mine to andre forsvant kvalmen når jeg bikket uke 8. At jeg ikke er like kvalm i dag, er egentlig deilig. Jeg er 11 uker i morgen. Men kvalmen har vært ekstremt dominerende siden før jeg teste positivt.

Ny HCG måling i dag så får vite i morgen om den er forhøyet , den første målingen var allfall høy så håper den er høyere i dag[emoji1317]skal forlange ul selv om den er steget.. vil tru det er forskjell på hvor i landet man er me tanke på og få komme til tidlig ul[emoji848]takk for alle svar[emoji4]

Så alt for mye spenning.. Håper det er som det skal være.

I dag har jeg et snev av angst.. absolutt ingen symptomer. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke ømme pupper- ingen ting [emoji43] var på TUL forrige uke og da var alt i skjønneste orden, så prøver å ikke tenke for mye på det.. skal på svangerskapskontroll (13+4) på mandag.

I dag har jeg et snev av angst.. absolutt ingen symptomer. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke ømme pupper- ingen ting [emoji43] var på TUL forrige uke og da var alt i skjønneste orden, så prøver å ikke tenke for mye på det.. skal på svangerskapskontroll (13+4) på mandag.

Symptomene svinger her også...fra time til time og dag til dag... Det står overalt at det er normalt fra uke 9+ :)

Symptomene svinger her også...fra time til time og dag til dag... Det står overalt at det er normalt fra uke 9+ :)

Ja, klamrer meg til det. Synes bare det var så merkelig at absolutt alt forsvant på en gang. Er nok det at jeg er på ferie i utlandet som gjør at jeg er ekstra nervøs. Men skal forsøke å nyte de siste dagene, er jo ikke lenge til kontroll [emoji4]

Ja, klamrer meg til det. Synes bare det var så merkelig at absolutt alt forsvant på en gang. Er nok det at jeg er på ferie i utlandet som gjør at jeg er ekstra nervøs. Men skal forsøke å nyte de siste dagene, er jo ikke lenge til kontroll [emoji4]

Kos deg på ferie! :D

Back
Topp