Uke 11 dag 4 uten symptomer [emoji19]

Første HCG viste 71955 andre 67834
Er i uke 11 så mulig det er nådd Max og er på vei ned før det stagnere.. får bare vente på legen skal ringe i håp om at jeg får ull fort[emoji1317]

Første HCG viste 71955 andre 67834
Er i uke 11 så mulig det er nådd Max og er på vei ned før det stagnere.. får bare vente på legen skal ringe i håp om at jeg får ull fort[emoji1317]

Trodde de knapt målte hCG så sent.. nettopp fordi at tallene ikke sier stort..?

Der va tlf fra legen.. sunket HCG er vanlig i uke 11-12 og siden jeg ikke har symtomer som blødning el smerte så kunne alt være bra med lille inni magen,dem hadde ikke kapasitet til å ta mæ inn på ull for skjekk,men skulle det skje noe akutt i helgen så måtte jeg ringe så ble jeg tatt inn akutt! Ny måling på mandag så blir jeg satt opp på ull etter det! Satser på at alt er bra bare jeg som er hysterisk som er normalt etter og hatt ma 3 ganger tidligere, så får bare tenke positivt å satse på at alt er bra[emoji4]

Trodde de knapt målte hCG så sent.. nettopp fordi at tallene ikke sier stort..?

Dem måler fordi mine symtomer er helt borte og har hatt ma for 6 måner siden gikk 14 dager før kroppen støtet det ut,og jeg kommer meg ikke inn på ull før HCG prøver er tatt i forkant[emoji57]

Dem måler fordi mine symtomer er helt borte og har hatt ma for 6 måner siden gikk 14 dager før kroppen støtet det ut,og jeg kommer meg ikke inn på ull før HCG prøver er tatt i forkant[emoji57]

Joda... selve å måle hCG er greit... men å skulle sammenligne etterpå når hCG uansett synker/stabiliseres virker litt poengløst... og muligens skaper mer uro enn ro... :)

Det gikk 4 mnd med første barn før jeg skjønte jeg var gravid. Hadde ingen symptomer utenom manglende mens, men den hadde vært ustabil så sånn kan det gå ........

Back
Topp