Ble rolig gitt. Og nå tror jeg minste sovna også. Så da kan jeģ snike med ned til pepsi maxen min [emoji7]
Håper det gikk fint[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble rolig gitt. Og nå tror jeg minste sovna også. Så da kan jeģ snike med ned til pepsi maxen min [emoji7]
Ohhh sommertøyIhvertfall blomsterjord og sommertøy til meg selv[emoji1]
Ok da såIhvertfall blomsterjord og sommertøy til meg selv[emoji1]
Leste det [emoji6]Noe som minner om arabiske kjøttboller (kofta). Kjøpt på Balkanboden men vi får også tak i på Lidl [emoji6]
Har du hamsta pepsi max RonjaR? Hamsta 3 8pakninger på rema. [emoji7][emoji23] 99 kr pluss de er på æappen. Blir billigere det gitt
Ååå så herlig ! Ferietid !Jeg har startet ferien min [emoji1][emoji1] [emoji322][emoji322][emoji322] 4 uker med avslapning [emoji1]
Flere som har ferie? [emoji1]
Hva var det i den?Hentet pakke i dag
Man kan alltids prøve [emoji14]Ja blir nok ny rekord i kveld.
Eller, jeg vet ikle om jeg får inn like mye som i mine glansdager, men sikkert ikke langt unna [emoji6]
Shampoo og pudderHva var det i den?
Heeerlig med ferie!Jeg har startet ferien min [emoji1][emoji1] [emoji322][emoji322][emoji322] 4 uker med avslapning [emoji1]
Flere som har ferie? [emoji1]
Klarer bare å følge med i skravletråden når jeg sitter på pc jeg.. Hopper over på tapatalk straks, da blir det en runde på lekene![]()
Drt forstår jeg godt !Jeg må sjekke heeeele tiden[emoji23] livredd!
Herlig da.9-10
Ungen sover ! [emoji7][emoji7]
Jeg tenker det er veldig sunt [emoji4]Høres veldig interessant ut! Hvordan syns du det påvirker din praksis på jobb? Føler jeg blir en bedre barne- og ungdomsarbeider av å skulle "lære opp" noen, jeg. Tenker over hva jeg gjør og hvorfor jeg gjør det - i stedet for å gjøre jobben uten å tenke som man ofte gjør.
Åhh dagen vi reiser østover
Kun mob herSynes PC er tungvint jeg[emoji1]
Jupp. Veldig. Menmen. Mitt er sagt og han forventa sikkert ikke detHørtes veldig tungvint ut[emoji12]
Det stemmerTil Halden?[emoji2]