Jeg får visst læring på jobb fra august
Læring på jobb?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får visst læring på jobb fra august
Nei det går ikke! Han burde klare det selv!Ja han er bare lat gitt. Men sagt klart fra nå. Føler meg slem. Men jeg kan ikke kjøre for han hver gang
Snaaart få barn i seng tenker jeg. Gir det ca 30 min til. [emoji14]
Er allerde sannsynlig at han må gjennom en operasjon til pga skadet trommehinneNei det er jo forståelig at nok ikke kan gjøres flere ganger
Haha, ja.. Om alle på topp 100 hadde skrevet 60 innlegg hver, hadde vi vært innenfor.Egentlig litt surt å tenke på for jeg er på 300 noe [emoji23] Hvem har jeg skrevet for da gitt [emoji23][emoji23]
Helt okHøres ut som en fin kveld[emoji1]
210 innlegg til nå fra meg
Kommer aldri til å glemme ansiktsuttrykket når hun fant ut at det er en by i Norge som heter Bergen [emoji23]Hahahahaha !!!!
Til osloHvor går turen da?[emoji2]
Stort hurra jaHurra for det
Ikke min neiEr alle barn i seng nå?
Noe han vel som oftest gjør?Ene leser til 2130. Andre ser jeg på. Hu har en lei tendens til å tulle når pappa som ligger vegg i vegg sover før hu [emoji33][emoji23]
160 innlegg på meg
Han har ikke tid. Han har eget firma som kun han jobber i. Dermed enda større grunn for å flytte det over føler jeg da [emoji14]Nei det går ikke! Han burde klare det selv!
Fort gjort. Det da [emoji14]Klarer bare å følge med i skravletråden når jeg sitter på pc jeg.. Hopper over på tapatalk straks, da blir det en runde på lekene![]()
Litt random, litt sent ute men fikk postet pakka idag [emoji4]The client list
268 innlegg så langt på meg
Nja helt greitI godt driv du også![emoji1]
Nei er jo farlige troll der tydeligvis [emoji23][emoji23][emoji23]Hehe Neeei ? Sweet