♡ Skravletråd JUNI ♡

Haha nei. De seriene jeg og mann ser sammen. Da skravler jeg vanlig her og ikke i tempo gitt [emoji14] Min blir så sur om jeg spør "hva skjedde? " [emoji23]
Min og :p Er visst helt håpløst å se serie sammen med meg for jeg blir fort distrahert av en snap eller forumet eller et spill på telefonen eller noe. Men øver meg på å logge av da, blitt mye flinkere nå faktisk! :) Men trenger jo ikke logge av når jeg er hjemme alene..

Svigerfar ringte. Kommer ned med dill i morgen. Må til byen for han på onsdag. Helt greit det da. Men sier til han at han får flytte postboksen sin fra byen til inn hit. For jeg orker ikke reise hver mnd for å hente hans post 1 time borte herifra. Rett over 1 timer faktisk. Det er jo ikke mitt problem. Men han har jo ikke tid til å hente. Men bytt sier jeg. Meld omadressering ! Jojo han skulle det. Det sa han for over en mnd siden også. Men samme det. Jeg sier ikke ja neste gang

Postkasse 1 time unna?[emoji38] poenget med det da??

Min og [emoji14] Er visst helt håpløst å se serie sammen med meg for jeg blir fort distrahert av en snap eller forumet eller et spill på telefonen eller noe. Men øver meg på å logge av da, blitt mye flinkere nå faktisk! :) Men trenger jo ikke logge av når jeg er hjemme alene..
Er man alene er man alene [emoji14] Da gjør man som man vil [emoji23]

Vi må skravle. Ronja er i gang. Sørge for hu ikke får mer enn 5 på rad [emoji14]

Makan![emoji33] trøtt da stakkar..
Selvforskyld søvnmangel. Ikke synd [emoji14] Og han sover jo. Så kan ikke klage da. Jeg sitter å ser på minste som skal sove jeg. Veldig gøy. Ser ut som det nærmer seg søvn snart da

Back
Topp