Høres perfekt ut [emoji4]Kb har besøk
Mannen jobber
Jeg henger på bv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres perfekt ut [emoji4]Kb har besøk
Mannen jobber
Jeg henger på bv
Litt forskjelligHva skulle du ha?[emoji2]
Tilbake fra en kort bytur
Var i grunn deyHøres perfekt ut [emoji4]
Snuppa tør ikke pga trolls [emoji23][emoji23][emoji23]Ingen som skal på ferie til Bergen i sommer da?![]()
Jo takkVelkommen tilbake[emoji1]
Min ogHaha nei. De seriene jeg og mann ser sammen. Da skravler jeg vanlig her og ikke i tempo gitt [emoji14] Min blir så sur om jeg spør "hva skjedde? " [emoji23]
Svigerfar ringte. Kommer ned med dill i morgen. Må til byen for han på onsdag. Helt greit det da. Men sier til han at han får flytte postboksen sin fra byen til inn hit. For jeg orker ikke reise hver mnd for å hente hans post 1 time borte herifra. Rett over 1 timer faktisk. Det er jo ikke mitt problem. Men han har jo ikke tid til å hente. Men bytt sier jeg. Meld omadressering ! Jojo han skulle det. Det sa han for over en mnd siden også. Men samme det. Jeg sier ikke ja neste gang
Er man alene er man alene [emoji14] Da gjør man som man vil [emoji23]Min og [emoji14] Er visst helt håpløst å se serie sammen med meg for jeg blir fort distrahert av en snap eller forumet eller et spill på telefonen eller noe. Men øver meg på å logge av da, blitt mye flinkere nå faktisk!Men trenger jo ikke logge av når jeg er hjemme alene..
Mannen gikk opp. Ganske sikker på han sovna med pcen der oppe. For snorkinga hører jeg godt ned. Fint da. Ikke noe godnattkyss eller noe ! [emoji33][emoji33]
Middag her nå
Hahahahaha !!!!Snuppa tør ikke pga trolls [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja det er nesten som å bli 66 det!Er man alene er man alene [emoji14] Da gjør man som man vil [emoji23]
Så nå er de i sengs?Snaaart få barn i seng tenker jeg. Gir det ca 30 min til. [emoji14]
Han jobba i byen før. Men å ta ferje og dritt bare for post altså... tull !Postkasse 1 time unna?[emoji38] poenget med det da??
Selvforskyld søvnmangel. Ikke synd [emoji14] Og han sover jo. Så kan ikke klage da. Jeg sitter å ser på minste som skal sove jeg. Veldig gøy. Ser ut som det nærmer seg søvn snart daMakan![emoji33] trøtt da stakkar..
[emoji23][emoji23][emoji23]Ja det er nesten som å bli 66 det!
Grei vakt? Når begynner du ferie?
5% igjen