>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Syns den var kjempekoselig jeg. Også kjente sanger [emoji7] Sanger jeg kunne synge med gitt [emoji14]Jeg har ikke sett den. Eldste og pappan så den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns den var kjempekoselig jeg. Også kjente sanger [emoji7] Sanger jeg kunne synge med gitt [emoji14]Jeg har ikke sett den. Eldste og pappan så den
Btw så flinke de er så sykle da !Hun er 9 eller noe? 8?
Her går også 8-åringen va 20 vanligvis, men nærmere 21 i helger og ferier. Men han våkner like tidlig, så over tid mister han søvn... Så noen dager må vi bare holde normal leggetid... Sånn som i dag. Han er sliten og trøtt, han og pappan har sykla en mil på stolpejakt i dag.
Var vel mest som kunne i morgen. Bare håpe allr husker de kunne mest i morgen [emoji23]Hehe ja
Veldig snill mann [emoji4]Snill mann gjorde det
Jasså ? Mulig ikke hørt før. Så dere gjør det ikke da eller?Jeg mener jeg leste noe om at ender faktisk kan bli syke av brød... At det gjærer eller noe i magen dems... Og at siden det ofte blir liggende brød som mugner blir de syke av det og...
Noen kan få vare. Som Criminal Minds. [emoji14]Hm.. Sett 8 sesonger av det bare. Så, vet ikke. De må bli ferdig en gang. Alle serier.. Menmen. [emoji14]
Haha ikke santVar vel mest som kunne i morgen. Bare håpe allr husker de kunne mest i morgen [emoji23]
Haha, nettopp [emoji23]Nei. Og drit å være på side 21500 når alle andre er på 21600. Også huske sideantallet bak for å svare mer [emoji23] Overdrev litt vel men [emoji23]
Det er hanVeldig snill mann [emoji4]
Jeg får gjøre det [emoji6]Leste bare litt om den på Kristina Andersen sin bloggdu får se der
![]()
Henter han tidlig morgen torsdag når vi skal til MikkelparkenBlir han lenge borte?
Ja..! På Hollywoodfilm så går vannet, de skynder seg på sykehuset, og er på føden i type 10 minutter.Hahaha. Så han ser noenlunde hva det går i?
Bedre det enn en Hollywoodfilm ja. De fleste nyser ungen ut uten smerter mens de ser like friske ut som om de skulle på fest en time etterpå [emoji23]
Hehe dårlig på å forklare uansettJeg får gjøre det [emoji6]
Leser de 5 første og hopper over resten. For regner med de fleste svar til meg evnt er nærmest da.Haha, nettopp [emoji23]
Ah skjønnerHenter han tidlig morgen torsdag når vi skal til Mikkelparken
Ohh dere skulle ?8 dager til tur
cola, kjeks og is. Ikke enkelt med cravings..Hva kjøpte du?
Jupp. Ikke mange dager igjen nå gitt. Tenk. Snart juli [emoji33]Haha ikke sant