♡ Skravletråd JUNI ♡

Ok. Vi også gjør forskjell på helg/ferie og uke. Så normalen er 20. Men nå er det nærmere 21. [emoji33][emoji23]
Hun er 9 eller noe? 8?

Her går også 8-åringen va 20 vanligvis, men nærmere 21 i helger og ferier. Men han våkner like tidlig, så over tid mister han søvn... Så noen dager må vi bare holde normal leggetid... Sånn som i dag. Han er sliten og trøtt, han og pappan har sykla en mil på stolpejakt i dag.

Haha. Men bones er vel helt ferdig nå da. Syns jeg leste de skulle slutte av helt nå [emoji33]
Hm.. Sett 8 sesonger av det bare. Så, vet ikke. De må bli ferdig en gang. Alle serier.. Menmen. [emoji14]

Hun er 9 eller noe? 8?

Her går også 8-åringen va 20 vanligvis, men nærmere 21 i helger og ferier. Men han våkner like tidlig, så over tid mister han søvn... Så noen dager må vi bare holde normal leggetid... Sånn som i dag. Han er sliten og trøtt, han og pappan har sykla en mil på stolpejakt i dag.
Har ei på 6.5 år som er B menneske og ei på 11 år som er A menneske [emoji14] Så hu ene sover en del lengre i feriene da. Alt fra 2 til 4 timer lengre faktisk [emoji14]

Okei :) her har vi så mye brød så mate endene før vi skal treffe noen ute for lunsj
Jeg mener jeg leste noe om at ender faktisk kan bli syke av brød... At det gjærer eller noe i magen dems... Og at siden det ofte blir liggende brød som mugner blir de syke av det og...

Back
Topp