Ja det skjønner jeg jo, håper dette blir siste gang da!I august
De ville helst unngå det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skjønner jeg jo, håper dette blir siste gang da!I august
De ville helst unngå det da
Bare å sette seg ned en kveld da skjønner jegVil ha en engelsk og en norsk jeg da [emoji14]
God ide da. Gjerne gjøre det jeg også. Men kjøpt masse god frukt da. Som jeg hakker opp og de kan spise. Det hjelper litt da[emoji23][emoji23][emoji23] samme her, lagd smoothie is og har fryst banan og jordbær for å lage det til is en av de nærmeste dagene [emoji4]
Liker det ekstra godt som i makaroni med smelta cheddar inn i [emoji7]Mm ja![]()
Men det er jo så lett å melde adresse forandringer da [emoji54]Svigerfar ringte. Kommer ned med dill i morgen. Må til byen for han på onsdag. Helt greit det da. Men sier til han at han får flytte postboksen sin fra byen til inn hit. For jeg orker ikke reise hver mnd for å hente hans post 1 time borte herifra. Rett over 1 timer faktisk. Det er jo ikke mitt problem. Men han har jo ikke tid til å hente. Men bytt sier jeg. Meld omadressering ! Jojo han skulle det. Det sa han for over en mnd siden også. Men samme det. Jeg sier ikke ja neste gang
Æsj. Gå å begynne å forberede middag jeg.![]()
Blir nok detJa det skjønner jeg jo, håper dette blir siste gang da!
Det kan du trygt si.. Men jeg spiser akkurat det jeg vil mens jeg er gravid altsåKanskje like greit [emoji23]
Du får si ifra imorgen [emoji54]Mannen gikk opp. Ganske sikker på han sovna med pcen der oppe. For snorkinga hører jeg godt ned. Fint da. Ikke noe godnattkyss eller noe ! [emoji33][emoji33]
Derek Morgan da i Criminal Minds feks? Han er jo også kjekk da [emoji14]Liker menn litt mørkere jeg [emoji87]
Men han et søt da [emoji4]
Ah ja. Men kveldene går jo merkelig nok til dette [emoji23][emoji23]Bare å sette seg ned en kveld da skjønner jeg![]()
Minste har lyst på snop. Jeg også. Så vi knasker en ventegulrot mens middag står på.... Nesten det samme som sjokolade ja
Ja han er bare lat gitt. Men sagt klart fra nå. Føler meg slem. Men jeg kan ikke kjøre for han hver gangMen det er jo så lett å melde adresse forandringer da [emoji54]
Laga grillfilet av svin. Som smakte dritt. Så ble hamburger og pommesfrites fra den lokale kebabsjappa.... [emoji23]Hva spiste dere idag?[emoji1]
Haha! Mannen driver eget firma så har sånn fancy dobbel skjerm på pc-en på kontoret. Kunne sett på netflix på den ene og vært på forum på den andre.. Men ble spotify, litt mindre forstyrrende detAh ja. Men kveldene går jo merkelig nok til dette [emoji23][emoji23]
Skal ha dobbelt opp i morgen [emoji23]Du får si ifra imorgen [emoji54]
Æææ da er det å finne laderen [emoji4]5% igjen
Hvilken serie da? [emoji4]Begynne på ny serie her i dag
Da kom brevene om operasjon på kb
5 gang for han![]()
Joooo. Men ikke det samme som sjokolade gitt [emoji23][emoji23]Gulrøtter er godt å knaske[emoji1]