♡ Skravletråd JUNI ♡

Jaa, faktisk. Hyggelig med kompensasjon [emoji23]
Var noen som klaget på kvikklunsj også, og fikk sånne kvikklunsj luer ++ i posten [emoji106] skader aldri å klage [emoji56][emoji56]
Ønsker kvikklunsjluer jeg. Kjøpe kvikklunsj til jeg finner store feil da ! [emoji23]

Ønsker kvikklunsjluer jeg. Kjøpe kvikklunsj til jeg finner store feil da ! [emoji23]
Haha, ja! At fuglene mangler eller noe. Det er krise! Tror det var den feilen som gjaldt da jeg hørte om det [emoji28]

Får til. Men så er det så fryktelig herlig med 1 time og 2 etter barn er i senga. Slippe mas og bråk [emoji23]
Kjenner til den altså. Og den roen pleier være så god at man kanskje glemmer litt at det finnes en morgendag å tenke på..

Damer, jeg er tilbake etter Norge tur [emoji4]

Det var veldig koselig, kakene ble en hit, spesielt fromasj kaka hvor ingenting ble med hjem [emoji6]

Syns litt synd på tantebarnet mitt som jeg jo møtte for første gang og når hun sa tante reagerte jeg ikke for er virkelig ikke vant til å være tante [emoji54]

ÅÅÅÅÅHHHHH

Hunden ble luftet av mannen for et par timer siden. Vel, kanskje 2,5

Hun sutret og søt så jeg tok henne ut igjen nå

I mellomtiden har mannen gitt henne kveldsmat for en gid time siden.

Så hva pokker står hun her og sutrer for nå? Hun har fått et hun skal ha av mat og drikke, og vært ute ikek mindre enn to ganger etter middag

Damer, jeg er tilbake etter Norge tur [emoji4]

Det var veldig koselig, kakene ble en hit, spesielt fromasj kaka hvor ingenting ble med hjem [emoji6]
Så bra de slo an da ;)

Back
Topp