♡ Skravletråd JUNI ♡

... Hvor er alle? Klokka er såvidt over åtte, og det er heeelt stille her?

Var så uvant [emoji28]
Akkurat fått yngste til å sove, nå skal jeg dytte de to andre siste meteren i seng. (de er mer eller mindre klare) og så skravle til mannen er tilbake fra fotballtrening så håper jeg få litt tid med ham, knapt sett ham siden fredag som altså var bryllupsdagen vår.

Akkurat fått yngste til å sove, nå skal jeg dytte de to andre siste meteren i seng. (de er mer eller mindre klare) og så skravle til mannen er tilbake fra fotballtrening så håper jeg få litt tid med ham, knapt sett ham siden fredag som altså var bryllupsdagen vår.
Fortjent med litt alenetid med mannen nå, ja..!
Jeg måtte begynne tidlig med leggingen av L.. Hun somler sånn for tiden. Men brukte faktisk kun 30 minutter på alt i dag..!

Håper du får det ja

Jeg blir rastløs med engang jeg
Sånn som i dag, flrste søndag uten planer på veldig lang tid å jeg lurer på hva vi skal med engang jeg står opo
Mens jeg sitter parkert i stolen min og synes det er sååå godt å ikke ha noe å gjøre [emoji23]

Fortjent med litt alenetid med mannen nå, ja..!
Jeg måtte begynne tidlig med leggingen av L.. Hun somler sånn for tiden. Men brukte faktisk kun 30 minutter på alt i dag..!
Vel. Han trener til ca 22. Og så dusjer han helst.

Og jeg legger meg (pga yngste som våkner) normalt mellom 2230 og 23....

Jeg blir rastløs med engang jeg
Sånn som i dag, flrste søndag uten planer på veldig lang tid å jeg lurer på hva vi skal med engang jeg står opo
En søndag uten planer er jo en drøm!!

To forsøk på å få dytte de to i seng viste at yngste ikke egentlig sover enda

Vel. Han trener til ca 22. Og så dusjer han helst.

Og jeg legger meg (pga yngste som våkner) normalt mellom 2230 og 23....
Så.. Blir kanskje bare en 30 minutter sammen..?

Altså. Vet dere hva jeg fikk i dag? Kroneis uten kjeks åpna jeg. [emoji23][emoji23][emoji23] Altså. Hvor pokker har de gjemt den gode kjeksen? Sånn 5pakning vi kjøpte. Måtte spises raskt og gæli for å si det slik !

973c9f43b1a5b4f9f7d9ed1e1781e99f.jpg

Back
Topp